کد خبر : 1597504 | 18 اسفند 1397 ساعت 14:54 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو مصدوم العین به این بازی نمی رسند

آخرین اخبار و تغییر و تحولات از حریف استقلال

تیم اماراتی بعد از 24 ساعت استراحت تمریناتش را برای بازی حساس روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال آغاز کرد.

آخرین اخبار و تغییر و تحولات از حریف استقلال

به گزارش" ورزش سه" تیم فوتبال العین امارات بعد از شکست در اولین مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در برابر الهلال عربستان ، خودش را برای دومین دیدار این مرحله و بازی برابر استقلال آماده می کند. در این مطلب به آخرین اخبار حول تیم العین می پردازیم تا آبی پوشان در جریان آخرین تغییر و تحولات در این تیم باشند:


* العینی ها بعد از بازی با الهلال 24 ساعت استراحت کردند و از امروز دور جدید تمرینات این تیم آغاز شد. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم العین، که نزدیک یک ماه است هدایت این تیم را به عهده گرفته قصد دارد تیمش را که در بازی برابر الهلال نمایش بسیار خوبی داشت؛ از نظر روحی و روانی ارتقا بدهد تا بتواند از پایتخت ایران(تهران) با امتیاز بیرون بیاید، جایی که استقلال ایران در زمینی با حضور هواداران پرشمارش بازی خواهد کرد.


* گاریدو همچنین قصد دارد با توجه به اخراج اسماعیل احمد و غیبت این بازیکن مقابل استقلال و همچنین غیبت محمد احمد تا آخر فصل، ترکیب تازه ای را در خط دفاع این تیم به کار بگیرد و شاید رهبری خط دفاعی اش را به محمد سالم العنزی بسپارد.


* شاید مهمترین اتفاقی که برای العین در آستانه بازی با استقلال افتاده بازگشت کایو مهاجم برزیلی این تیم است که بعد طی دوران مصدومیت به میادین برمی گردد. او که علاوه بر مصدومیت بازی قبلی را محروم هم بود از دیدار آینده می تواند برای بنفش ها به میدان برود.

 

1388978


* تونگا دونبیا، بازیکن اهل مالی تیم العین نیز که از اواخر دسامبر به دلیل مصدومیت دور از تمرینات و ترکیب بود این روزها آماده شده و در صورت صلاحدید سرمربی این تیم می تواند از دیداری بعدی به میدان برود.


* عامر عبدالرحمن و احمد برمان دو بازیکن تیم العین بودند که در دیدار برابر الهلال توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. عبدالرحمن در این بازی توانست با بازی خود در حملات العینی ها شرکت داشته باشد و به همین دلیل رسانه های اماراتی معتقدند که او می تواند برگ برنده این تیم در دیدار پیش رو باشد. احمد برمان نیز به عنوان یکی از هافبک های العین که به خط دفاعی این تیم کمک کرد مورد نظر هواداران این تیم و رسانه ها بود.


* کاروان العینی ها در روزهای اخیر کارهای اداری مربوط به اسکان در تهران را به انجام رساندند. آنها روز دوشنبه و پس از کنفرانس فنی مسئولان دو تیم و مطبوعاتی سرمربی، تمرین مفصلی در ورزشگاه آزادی به انجام خواهند رساند.


* خالد عیسی، دروازه بان تیم العین امارات در آخرین اظهارنظر خود درباره شرایط تیم گفت: برای جبران شکست برابر الهلال به تهران خواهیم آمد. در بازی اول الهلالی ها از ما خطرناک تر بودند و فرصت های بیشتری هم داشتند. ولی اکنون ما برای ارائه بازی بهتر برابر استقلال به تهران خواهیم آمد و هدف مان نیز کسب اولین سه امتیاز در آسیاست. با امکاناتی که تیم ما دارد باید خودمان برای این هدف آماده کنیم. ما باید شکست الهلال را فراموش کنیم و بدانیم که آن دیدار دیگر تمام شده و به همین دلیل باید صفحات جدیدی را برای آینده خود باز کنیم. ما با توجه به شعاری که داریم باید تا آخرین توان برای موفقیت در مسابقات داخلی و آسیایی بجنگیم.

دیدگاه‌ها