کد خبر : 1597540 | 18 اسفند 1397 ساعت 17:10 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلایل کلوپ برای عدم استفاده از دو خرید جدید لیورپول

ژردان شقیری و نبی کیتا در باز ی های اخیر، بسیار کمتر از مورد انتظار برای لیورپول به میدان رفته اند.

دلایل کلوپ برای عدم استفاده از دو خرید جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، هر دو بازیکن تابستان گذشته به لیورپول اضافه شدند و به خصوص برای نبی کیتا 67 میلیون یورو هزینه شده است. ستاره گینه ای در سه بازی اخیر تنها شش دقیقه به میدان رفته و ژردان شقیری نیز در دربی مرسی ساید و با وجود نیاز لیورپول به گل، وارد میدان نشد.

برخی معتقدند که شقیری و کیتا از برنامه های کلوپ خارج شده اند اما سرمربی آلمانی عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1364260

 

 

او در این رابطه گفت:« همه چیز به تمرینات و نیز حریف مقابل بستگی دارد. اینکه چه بازیکنانی در تاکتیک ما کارآیی بیشتری دارند. ما به هیچ ترکیبی وابسته نیستیم اما طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد بیشتر بازی کند. برخی مواقع فشردگی بازی ها به قدری زیاد است که فرصت تمرین کافی نداریم.

برخی مواقع این امکان مهیاست که به همه بازی برسد و برخی مواقع هم خیر. همه چیز به تصمیم نهایی مربی بستگی دارد. من پیش از هر بازی باید مسائل زیادی را مدنظر قرار دهم. وقتی چند بازی خوب انجام می دهید و خط هافبک شما هم عالی کار می کند، سخت است که بخواهید بازیکنی را از ترکیب خارج کنید و به دیگری میدان دهید.»

 

کلوپ ادامه داد:« کیتا در سه بازی اخیر خیلی کم بازی کرده و من این را می دانم ولی وقتی هافبک ها خوب کار می کنند، ایجاد تغییرات دشوار می شود. تیم در شرایط خوبی به سر می برد. ما با سه هافبک بازی می کنیم و همه هم خوب کار کرده اند ولی کیتا و دیگران در شرایط خوبی قرار دارند و می توانم از آنها هم استفاده کنم.

شقیری هم در پنج بازی اخیر فیکس نبوده است. او برابر بورنموث مصدوم شد و نیاز به کمی زمان بیشتر برای بازگشت داشت. من مصدومیت او را به خوبی به خاطر دارم و این روی او تاثیر بدی گذاشت. در خط حمله نیز همه خوب کار می کنند و این کار را برای ورود شقیری کمی دشوار کرده است اما او حالا در بهترین فرمش قرار دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها