کد خبر : 1597556 | 18 اسفند 1397 ساعت 17:27 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 4 فجرسپاسی 3؛

لیگ‌یک/ گلزنی از دقیقه 2 تا 93 در کرمان

پر گل ترین دیدار هفته 27 ام رقابت های لیگ یک به میزبانی مس رفسنجان برگزار شد که در این مسابقه شاگردان داود مهابادی با گل دقیقه 93 کار خود را که در دقیقه 2 آغاز کرده بودند، به دراماتیک ترین و شیرین ترین شکل خاتمه دادند.

لیگ‌یک/ گلزنی از دقیقه 2 تا 93 در کرمان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم مس رفسجان و فجرسپاسی شیراز شاید یکی از بی اهمیت ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ یک بود؛ چرا که این دو تیم نه از سقوط هراس دارند و نه شانسی برای رسیدن به لیگ برتر؛ شاید هم همین موضوع دلیل اصلی رقم خوردن بهترین بازی هفته در رفسنجان بود.

 

شاگردان میشو کریستوویچ کروات که در میانه های راه جانشین سامره شد، با گلزنی توسط مصطفی احمدی در دقیقه 2 شروع بسیار خوبی داشتند ولی گل عباس بوعذار در دقیقه 43 سبب شد تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی تمام شود.

در نیمه دوم باز هم این تیم میهمان بود که با ضربه پنالتی میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی به گل رسید ولی 10 دقیقه بعد حامد حیدری کار را اینبار برای تیم میزبان به تساوی کشاند. این گل اما 2 دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه 66  باز هم این شاگردان داود مهابادی بودند که از میزبان خود با گل دقیقه 66 بابامحمدی پیش افتادند تا میزبان اینبار کار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشد.

با این حال شاگردان کریستوویچ که روی خودشان فشاری احساس نمی کنند در دقیقه 90 گل تساوی را توسط امیر طهمورثی زدند و در دقیقه 93 هم توسط سلمان بحرانی دست به کاری شگفت انگیز زدند تا سه امتیاز شیرین از یک بازی خانگی در حضور هوادارانشان بگیرند.

در حال حاضر فجرسپاسی با 30 امتیاز رتبه نهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و مس رفسنجان هم با این پیروزی 28 امتیازی شد و پس از ملوان بندرانزلی با همین امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها