کد خبر : 1597635 | 19 اسفند 1397 ساعت 00:12 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: متاسفم، گل اول ما آفساید بود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که گل اول تیمش در پیروزی 3-1 امشب مقابل واتفورد، آفساید بوده است.

گواردیولا: متاسفم، گل اول ما آفساید بود!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امشب توانست با سه گل از رحیم استرلینگ، مقابل واتفورد به پیروزی برسد اما اتفاق جنجالی روی گل اول رخ داد که علی رغم اینکه ابتدا به دلیل آفساید پذیرفته نشد اما در نهایت داور بعد از مشورت با کمکش، به دلیل ضربه ای که داریل یانمات، مدافع واتفورد، قبل از برخورد به استرلینگ زد، پذیرفته شد.

اما گواردیولا تایید کرد که این گل نباید پذیرفته می شد و اعلام کرد با استفاده از VAR، چنین اشتباهاتی رخ نخواهد داد.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کردم گل قبول نیست چون کمک داور آن را نپذیرفت و سپس داور گفت گل قبول است. با VAR، ما چنین مشکلاتی نداریم. لیگ برتر با استفاده از VAR مخالفت کرد، در حالی که همه دنیا قبول کرد از آن استفاده کند. فصل بعد چنین بحث هایی نداریم و همه چیز روشن خواهد بود.

در ابتدای فصل، ما به استفاده از VAR برای کمک داوران رای دادیم اما خیلی از باشگاه ها آن را نمی خواستند. در حالی در این شرایط، کار راحت تر می شود.

در سایر دیدارها هم تصمیمات اشتباه گرفته شده است؛ گل های آفساید، تمارض برای گرفتن پنالتی و به همین دلیل است که VAR به داوران برای عملکرد بهتر، کمک می کند. کادر فنی من، به من کمک می کنند و داوران هم نیاز به کمک رسانی توسط تکنولوژی دارند."

 

 

1389178

 

هرچند گواردیولا تایید کرد که گل اول تیمش آفساید بوده اما تیمش را شایسته پیروزی می داند:" در مقطع پایانی فصل هستیم، بنابراین هر بازی مهم است. برای سه ماه، ما صبر کردیم تا به صدر جدول برسیم و اکنون باید تلاش کنیم و در بازی های مان به پیروزی برسیم.

من متاسفم اگر گل اول آفساید بود اما ما شایسته پیروزی بودیم. هواداران به اینجا می آیند؛ آنها مقابل لیورپول تلاش می کنند پرس کنند اما اینجا با 11 نفر در محوطه جریمه جمع می شوند. اساسا هیچ فضایی وجود ندارد اما ما آن را پیدا کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم و به همین دلیل، شایسته پیروزی هستیم.

ما امروز خوش شانس نبودیم. ما بردیم زیرا بهتر بودیم، خیلی بهتر از حریف. اینجا خیلی ها کار می کنند تا به سطح فصل قبل برسیم و اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، به خاطر سختکوشی است، نه شانس."

با زدن گل دوم، بلافاصله بعد از گل اول، شرایط آسان تر شد اما در دقایق پایانی، آنها با توپ های هوایی، برنده دوئل ها شدند. شاید تروی دینی در حفظ توپ در جلوی زمین، بهتر است اما حتی در این شرایط هم ما روی ضدحملات، دو سه موقعیت ایجاد کردیم و شایسته پیروزی بودیم."

دیدگاه‌ها