کد خبر : 1597636 | 19 اسفند 1397 ساعت 00:34 | 93.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی سیتی به شایعات اخیر

گواردیولا: رفتن به یووه؟ غیرممکن است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، شایعات اخیر در مورد جدایی اش از این باشگاه و رفتن به یوونتوس را رد کرد.

گواردیولا: رفتن به یووه؟ غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر شایعاتی در مورد رفتن گواردیولا به باشگاه تورینی منتشر شده است. گفته می شود به دلیل تحقیق یوفا در مورد نقل و انتقالات باشگاه سیتی، ممکن است آنها به محرومیت هایی مواجه شوند و به همین دلیل، گواردیولا راهی یووه خواهد شد تا جانشین آلگری شود؛ مربی ای که قراردادش با بیانکونری در تابستان پیش رو به اتمام می رسد.

اما این مربی اسپانیایی، پس از پیروزی امشب تیمش مقابل واتفورد، این شایعه را رد کرد. او به خبرنگاران گفت:" می دانم شبکه های اجتماعی چه تاثیری می گذارند اما درک نمی کنم چرا روزنامه های معروف اعلام کردند که من به ایتالیا می روم.

من هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم و من هیچ جا نمی روم؛ مگر اینکه من را اخراج کنند. امیدوارم دو سال اینجا بمانم و شاید هم بیشتر."

در چند روز گذشته ادعا شده که آلگری با آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، دچار اختلاف شده و بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اکنون در خطر اخراج قرار دارد. شایعه ای که گواردیولا به آن هم واکنش نشان داد.

" درک نمی کنم چرا وقتی یک نفر در شبکه های اجتماعی چیزی می گوید، همه می گویند که آن اتفاق رخ می دهد؛ در حالی که آنها با باشگاه، مدیر برنامه من یا باشگاه سیتی تماسی نمی گیرند.

 

 

1384878

 

برای آلگری ناراحتم. من دو سال دیگر قرارداد دارم و غیرممکن است از سیتی بروم؛ مگر اینکه اخراج شوم. من تا دو سال آینده به یوونتوس نخواهم رفت."

او همچنین در مورد اتهاماتی که به سیتی در مورد نقض قانون فرپلی مالی زده می شود، گفت:" وقتی مبارزه می کنید، مردم می خواهند دستاوردهای شما را کم اهمیت جلوه بدهند. من اهمیت نمی دهم که مردم چه می گویند؛ اینکه بگویند ما تنها به خاطر چیزهای برنده شدیم اکنون یوفا در مورد آن تحقیق می کند و آنها نمی خواهند به خاطر آن اعتبار کاری که انجام داده ایم را به ما بدهند. باور کنید اصلا اهمیت نمی دهم.

می دانم که بچه ها در این دو فصل و خرده ای چه کارهایی انجام دادند. اگر ما اشتباهی مرتکب شدیم، تنبیه خواهیم شد. در داخل زمین، روز خوب و بد داشتیم اما من کاملا مطمئنم که ما کارهای فوق العاده ای انجام دادیم.

نمی دانم این برای بقیه مهم است یا نه اما برای خودمان مهم است. وقتی جام می برید، این به ما تعلق دارد و کسی نمی تواند آن را تغییر بدهد."

دیدگاه‌ها