کد خبر : 1597638 | 19 اسفند 1397 ساعت 00:53 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه پیروزی‌های میلان با گلزنی پیانتک

میلان موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل کیه وو، جایگاهش در رتبه سوم سری آ را تثبیت کند.

ادامه پیروزی‌های میلان با گلزنی پیانتک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوز که در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کردند، در دیدار امشب در خانه کیه وو هم موفق شدند با گلزنی کریشتوف پیانتک به سه امتیاز برسند و با یک بازی بیشتر، فاصله شان با اینتر را به 4 امتیاز افزایش بدهند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل شد اما پس از آن بار دیگر میلانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سرانجام در دقیقه 31 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه دیدنی لوکاس بیلیا، دور از دستان دروازه بان کیه وو، به طاق دروازه رسید.

 

 

1389218

 

پس از این گل بازی متعادل شد و تیم میزبان هم حملاتش را از سر گرفت تا اینکه در دقیقه 41، به گل تساوی رسید. روی یک ارسال خوب از سمت راست بود که ضربه سر هِتِمای، دور از دستان دوناروما، وارد دروازه میلان شد.

در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میزبان حملات بیشتری روی دروازه میلان ترتیب داد اما در نهایت، توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم میلانی ها شروع بهتری داشتند اما بازی خیلی زود به تعادل کشیده شد و بازیکنان کیه وو هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه این تیم داشتند. ولی در دقیقه 57، بار دیگر این روسونری بود که پیش افتاد. روی یک ارسال بود که توپ با ضربه سر کاستیه‌خو به پیانتک رسید و او هم با یک ضربه نوک پا، کار را تمام کرد.

 

1389217

 

بعد از این گل باز هم میلانی ها تیم برتر میدان بودند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقایق پایانی بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها