کد خبر : 1597641 | 19 اسفند 1397 ساعت 08:30 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: بایرن مصمم به حفظ صدرنشینی است

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 تیمش مقابل ولفسبورگ گفت بایرن حالا مصمم است به صدرنشینی در بوندس‌لیگا ادامه داده و جام قهرمانی را تصاحب کند.

کوواچ: بایرن مصمم به حفظ صدرنشینی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بایرن مونیخ دیروز در خانه خود با کسب یک پیروزی مقتدرانه و عبور از ولفسبورگ با نتیجه 6-0، به صدر جدول بوندس‌لیگا راه یافت و رقیب اصلی‌اش بوروسیا دورتموند را به رتبه دوم فرستاد، به دورتموندی‌ها هشدار داد که بایرن مصمم است به صدرنشینی ادامه داده و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

 

بایرن با پیروزی پرگل مقابل ولفسبورگ موفق شد با وجود امتیاز برابر با دورتموند، به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول بوندس‌لیگا راه یابد و 9 بازی مانده به پایان این لیگ، خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.

 

1389220

 

کوواچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" از این بازی خیلی راضی‌ام. ما خیلی خوب کار کردیم و هرگز دچار مشکل نشدیم. ما می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. بعد از پیروزی پرگل هفته پیش مقابل گلادباخ، این بازی شیرینی خاصی داشت".

 

سرمربی بایرن که تیمش در 13 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا 12 پیروزی بدست آورده، در ادامه گفت:" ما حالا در صدر جدول هستیم، یعنی جایی که از ابتدا هدف گرفته بودیم. ما می‌خواهیم اینجا بمانیم و برای صدرنشینی مصمم هستیم. ولی نباید فراموش کنیم که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و بازی‌های زیادی باقی مانده".

 

 

دیدگاه‌ها