کد خبر : 1597645 | 19 اسفند 1397 ساعت 09:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: زیر باران سیل آسا، قدرت‌مان را نشان دادیم

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت گفت او و هم‌تیمی‌هایش با کسب این پیروزی زیر باران سیل‌آسا و شرایط بد آب و هوایی کار بزرگی کرده‌اند.

رویس: زیر باران سیل آسا، قدرت‌مان را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیروز در ورزشگاه خانگی خود در حالی به مصاف تیم قدرتمند اشتوتگارت رفت که می‌دانست عدم پیروزی در این بازی به احتمال زیاد به معنای عقب افتادن امتیازی این تیم از رقیب اصلی‌اش بایرن مونیخ خواهد شد.

 

اما درحالیکه دورتموندی‌ها مصمم به پیروزی بودند بارش شدید و سیل‌آسای باران و شرایط بد آب و هوایی، کار را برای شاگردان لوسین فاوره بسیار دشوار کرده بود. مارکو رویس، کاپیتان زردپوشان در پایان بازی گفت او و هم‌تیمی‌هایش با کسب پیروزی 3-1 مقابل اشتوتگارت در این شرایط آب و هوایی، موفق به انجام کار بزرگی شده‌اند.

 

1389222

 

رویس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وضعیت هوا امروز وحشتناک بود. با اینحال کنترل بازی دست ما بود هر چند اشتوتگارت در ضدحمله‌ها خطرناک نشان می‌داد. ما در نیمه اول خودمان کارمان را سخت کردیم و توپهای آخر را هدر دادیم ولی در نیمه دوم موفق شدیم صبور بمانیم و سرعت بازی را افزایش دهیم".

 

کاپیتان دورتموند در ادامه گفت:" وقتی نتیجه 1-1 شد ما به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم و پیروز شویم. ما باور داشتیم که شایسته پیروزی هستیم. من وقتی پشت پنالتی ایستادم وضع هوا دیگر خیلی خراب شده بود. باید کمی صبر می‌کردم تا اوضاع بهتر شود تا شاید بتوانم در چند ثانیه که وضعیت کمی بهتر شده ضربه‌ام را به توپ بزنم. باران از هر طرف مثل شلاق به سر و صورتم می‌کوبید. ولی من به این شرایط عادت دارم".

 

رویس در ادامه گفت:" ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که از نظر روحی چقدر قوی هستیم".

 

دیدگاه‌ها