کد خبر : 1597669 | 19 اسفند 1397 ساعت 10:31 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: مغرور، ناپخته و مستحق سرزنش بودیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست دیروز شاگردانش مقابل ساوتهمپتون از بازیکنانش به شدت انتقاد کرد و گفت او و بازیکنانش همگی شایسته سرزنش هستند.

پوچتینو: مغرور، ناپخته و مستحق سرزنش بودیم

به گزارش "ورزش سه"،  تاتنهام دیروز در زمین ساوتهمپتون در حالی به مصاف این تیم رفت که در صورت پیروزی می‌توانست فاصله خود را با تعقیب‌کننده‌هایش، منچستریونایتد، آرسنال و چلسی افزایش دهد اما با اینکه یاران پوچتینو در دقیقه 26 از حریف پیش افتادند ولی در نیمه دوم با دریافت دو گل در 15 دقیقه پایانی شکست خوردند تا در پایان هفته سی‌ام 61 امتیازی بمانند.

 

1389245

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسپرز که از شکست تیمش بسیار عصبانی بود، بازیکنانش را به غرور، ناپخته بودن و دست‌کم گرفتن حریف متهم کرد. شکست تاتنهام مقابل ساوتهمپتون، سومین شکست این تیم در چهار بازی اخیرش در لیگ برتر بود.

 

1389246

 

پوچتینو که به دلیل محرومیت، بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد، بعد از بازی درحالیکه ناراحتی و عصبانیت از چهره‌اش می‌بارید گفت:" این نشان می‌دهد که ما هنوز خیلی کار داریم. نشان می‌دهد که هنوز به اندازه کافی پخته نیستیم. کسی که می‌خواهد شانس واقعی قهرمانی باشد نباید چون به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیده با چنین غروری به اینجا بیاید. من خیلی خیلی ناراحتم. مشکل ما دست‌کم گرفتن حریف و غرور است".

 

1389244

 

پوچه که اولین بازی از دو بازی محرومیت خود را سپری می‌کرد و روی سکوها کنار دنیل لیوای، رئیس باشگاه نشسته بود، بعد از بازی گفت او هم به نوبه خود در این شکست مقصر است و ادامه داد:" این بازی نشان داد که ما به کیفیت بیشتر و تلاش بیشتر نیاز داریم و باید احساس تعهد به تیم را افزایش بدهیم. کسی که می‌خواهد در بالاترین سطح، در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کند باید از همه نظر بهتر شود و همیشه در وضعیت صعودی باشد".

 

 

دیدگاه‌ها