کد خبر : 1597680 | 19 اسفند 1397 ساعت 10:59 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوج هیجان در لیگ برتر؛ نبرد بالانشینان (عکس)

چلسی- ولورهمپتون و لیورپول- برنلی، جدال های حساس امروز لیگ برتر در ساعات ابتدایی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، هیجان در بالای جدول لیگ جزیره به اوج رسیده و به جز نبرد قهرمانی بین دو تیم سیتی و لیورپول، تیم هایی چون تاتنهام، چلسی، آرسنال و منچستریونایتد به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

 

لیورپول- برنلی

 

مرسی سایدی ها ظهر امروز در شرایطی میزبان برنلی هستند که سیتی دیروز با هت تریک رحیم استرلینگ موفق به غلبه بر واتفورد شد و با فاصله چهار امتیازی و یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار گرفت و لیورپول برای کاهش اختلاف به یک امتیاز، چاره ای جز غلبه بر برنلی ندارد.

 

1383900

 

جو گومز و دژان لوورن، دو عنصر دفاعی لیورپول امروز نیز قادر به همراهی تیم خود نیستند و کلوپ به جز این دیدار، دغدغه بزرگی برای دیدار با بایرن مونیخ خواهد داشت.

 

لیورپول در 35 بازی اخیر خود در خانه هرگز مغلوب نشده و در هر چهار مسابقه اخیر در آنفیلد موفق به ثبت کلین شیت نیز شده است. در شش تقابل آخر دو تیم چهار برد سهم لیورپول و یکی سهم برنلی شده و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

 

1389253

 

چلسی- ولورهمپتون

 

شاگردان مائوریتسیو ساری بحران هفته های قبل را فراموش کرده و حالا می توانند با پیروزی در دو دیدار عقب افتاده خود در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

 

1387255

 

هر پنج تقابل آخر این دو تیم در استادیوم استفوردبریج به سود آبی های لندن به پایان رسیده و چلسی در شش مسابقه از هشت بازی آخر خود در خانه موفق به ثبت کلین شیت شده است. در هفده بازی آخر چلسی در استفوردبریج، این تیم تنها یک بار مغلوب شده و می تواند با برتری در این دیدار، شرایط خود در جدول را بهبود بخشد.

 

1389254

دیدگاه‌ها