کد خبر : 1597704 | 19 اسفند 1397 ساعت 12:17 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت العین در مقابل هواداران استقلال

تیم العین امارات در دیدار دوم لیگ قهرمانان، کار سختی در مقابل هواداران تیم استقلال دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم العین امارات امروز با پرواز اختصاصی از فرودگاه بین المللی العین راهی تهران خواهد شد تا دیدار حساس با استقلال را برگزار کند. تیم بنفش پوش اماراتی، تمرینات خود بعد از بازی با الهلال را پیگیری کرد و حالا امیدوار است شکست مقابل تیم آبی پوش ریاض را جبران کند.

 

العین دیدار اول در لیگ قهرمانان را با شکست مقابل الهلال به پایان رساند و حالا برای زنده نگه داشتن امید صعود، باید در تهران نتیجه مطلوب خود را کسب کند.

 

بازی با استقلال کار سختی برای العین خواهد بود. این تیم که با تمام توان و ابزارش راهی تهران می‌شود، باتوجه به حضور پرتعداد هواداران استقلال، رسانه های اماراتی این دیدار را یکی از دشوارترین چالش های تیم العین در لیگ قهرمانان قلمداد کرده اند.

 

در ماه های اخیر اتفاقات زیادی برای العین افتاد. آن ها مربی خود را از دست دادند و سپس با جدایی چند بازیکن مواجه شدند. حالا العینی ها شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ خلیج (فارس) ندارند و به آسیا دل بسته اند.

 

طبق برنامه انتظار می‌رود آخرین تمرین خود را پیش از حضور در فرودگاه در ورزشگاه خلیفه بن زاید انجام دهند. مربی اسپانیایی خوان کارلوس میخواهد در خلال آخرین تمرینات، اشکالات تیمش را اصلاح کند و نقاط منفی را کم کند.

 

این مربی اسپانیایی تمرینات متنوعی را تدارک دیده و میخواهد با تاکتیک های مورد علاقه اش در این بازی حاضر شود. او در این بازی اسماعیل احمد را در اختیار ندارد و امیدوار است کایو لوکاس را پس از بازگشت به زمین، به حالت قبلی برساند.

 

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی تیم العین است. آن ها سال ۲۰۰۳ قهرمان شدند و پس از آن هم دو بار به فینال رسیدند اما قهرمان نشدند.

 

 

1389271

دیدگاه‌ها