کد خبر : 1597748 | 19 اسفند 1397 ساعت 14:21 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مدافع PSG؛ یونایتد را دست کم گرفته بودیم!

پرنسل کیمپمبه، مدافع جوان پاری سن ژرمن، در مورد شکست عجیب تیمش مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.

اعتراف مدافع PSG؛ یونایتد را دست کم گرفته بودیم!

 

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی عجیب پرنسل کیمپمبه در دقایق پایانی برابر منچستریونایتد و هند او باعث شد گل سوم شیاطین سرخ به ثمر رسیده و آنها در عین ناباوری موفق به صعود در پارک دو پرنس شوند.

 

کیمپمبه گفت: "اتفاقی آزاردهنده رخ داد و من احساس هواداران را درک می کنم. من خشم و ناراحتی هواداران را درک کرده و می فهمم اما اگرچه نتیجه این دیدار تغییری نمی کند و در اذهان باقی خواهد ماند، اما ما باید برای ادامه فصل شکست برابر یونایتد را فراموش کنیم.

 

1388320

 

ما دستاورد بازی رفت خود را به راحتی از دست دادیم. من قبول ندارم که تجربیات تلخ گذشته باعث ایجاد استرس در پاری سن ژرمن شده بود اما انگار ما نوعی رضایت بیش از حد از خودمان داشتیم.

 

شاید بازی برگشت را دست کم گرفته بودیم اما این اتفاق دیگر هرگز برای من رخ نخواهد داد و همین شکست نیز برای پاری سن ژرمن کافی است. البته ما قطعا در آینده نیز در لیگ قهرمانان مغلوب خواهیم شد اما چنین شکست هایی دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

 

ما باید سرمان را بالا بگیریم تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم، این موضوع پیچیده است اما هنوز لیگ یک و کوپا باقی مانده است. حتی اگر همه جهان فکر کنند که قهرمانی در جام های داخلی فرانسه آسان است، اینگونه نیست."

دیدگاه‌ها