کد خبر : 1597757 | 19 اسفند 1397 ساعت 14:53 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: زانو و مچ من هم ضرب دیده است

ترابی خودش تعادل نداشت و اصلا پنالتی نبود

دروازه‌بان تیم نساجی مازندران می‌گوید که در آن صحنه جنجالی با ترابی برخوردی نداشته و اصلا خطای پنالتی انجام نداده است.

ترابی خودش تعادل نداشت و اصلا پنالتی نبود

به گزارش "ورزش ‌سه"،  محمدامین رضایی گلر تیم نساجی لحظات پر فراز و نشیبی را در بازی برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت. از دفع دو موقعیت عالی شاگردان برانکو تا برخورد جنجالی با مهدی ترابی در محوطه جریمه که موجب مصدومیت زانوی این بازیکن شد؛ برخوردی که گویا باعث مصدومیت بازیکن جوان نساجی هم شده است. وی در خصوص این دیدار و کسب نتیجه تساوی از سرخپوشان پایتخت گفت: بازی خوبی بود، حیف شد که نتوانستیم مثل هفته گذشته نتیجه بازی را حفظ کنیم، در کل خیلی تلاش کردیم و بچه‌ها زحمت کشیدند تا یک امتیاز مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس به دست بیاوریم. بازی بسیار سنگینی بود اما نمایش خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نتیجه تساوی برقرار شد. پرسپولیس در نیمه اول تنها دو موقعیت داشت که من ضربه بشار رسن و سعید کریمی را دفع کردم. زمان گل هم می‌توانستم توپ را قطع کنم اما زمین خیس بود و به همین دلیل سرعت توپ چند برابر شد و سروش رفیعی هم با استفاده از این موقعیت گل مساوی را به ثمر رساند.


رضایی در خصوص صحنه جنجالی‌اش با مهدی ترابی در نیمه دوم و زخم شدن زانوی این بازیکن گفت: سرعت ترابی به قدری زیاد بود که با دست باز به سمت توپ رفتم و فقط چشمانم را بستم. ترسیده بودم چرا که سرعت زیادی داشتیم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. زانو و مچ من ورم دارد و برخورد خطرناکی داشتیم. شنیدم بازی بعدی مقابل السد را از دست داده است. به همین دلیل می‌خواستم به او زنگ بزنم که تیمشان در جاده مانده بود و نتوانستم ارتباطات برقرار کنم. علیرضا بیرانوند هم در صحبتی که داشت گفت این صحنه پنالتی نبود. دوربین‌ها هم که نشان دادند احمد عبدالله زاده با او برخورد آنچنانی نداشت و ترابی خودش سرعت زیاد داشت که سُر خورد و تعادل ما به هم خورد تا برخورد بدی داشته باشیم. مچ پا و زانوی من با شدت به ترابی خورد و از دیشب تا الان درد شدیدی دارم. برخورد عبدالله زاده خیلی ساده بود و نیرویی به ترابی وارد نشد که بخواهد به زمین بخورد.


دروازه‌بان تیم نساجی درباره دیگر صحنه مشکوک محوطه جریمه که توپ به دستان گولیسیانی برخورد کرد گفت: من اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داده و به همین دلیل قضاوتی انجام نمی‌دهم و در مورد آن صحبت نمی‌کنم.


وی در مورد جدال با استقلال تهران نیز گفت: بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به پرسپولیس مقابل استقلال داریم. این تیم روی نوار نتیجه گیری قرار دارد و فرمشان بسیار خوب است. خط حمله بسیار خوبی دارند و تقریبا منشا، پاتوسی و ایسما از ستاره‌های استقلال محسوب می‌شوند. اما ما هم بسیار امیدوار هستیم برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و با کسب نتیجه مناسب از شخصیت خوب نساجی پرده برداشته و هواداران پرشورمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها