کد خبر : 1597790 | 19 اسفند 1397 ساعت 16:24 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت امباپه پس از حذف تاریخی PSG شکست

چهارشنبه گذشته بود که پاری سن ژرمن علی رغم برتری 0-2 بازی رفت مقابل منچستریونایتد، در نهایت از لیگ قهرمانان حذف شد.

سکوت امباپه پس از حذف تاریخی PSG شکست

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در اولدترافورد توانسته بود یونایتد را با دو گل شکست دهد و همه چیز حکایت از صعود این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشت اما شیاطین سرخ دست به کار بزرگی زدند و در پارک دوپرنس با پیروزی 1-3 موفق به حذف تیم پاریسی و صعود به دور بعد شدند.

پس از این شکست، شایعاتی مبنی بر تمایل کیلیان امباپه و نیمار برای جدایی از پس اس جی شنیده شد و اینکه هر دو از حضور در این تیم پشیمان هستند. از رئال به عنوان مقصد بعدی آنها نام برده می شود.

 

 

1389328

 

 

کیلیان امباپه، ستاره جوان پی اس جی پس از شکست تیمش ترجیح داد تا با خبرنگاران مصاحبه نکند اما امروز و در مصاحبه با تله فوت سکوتش را شکست و گفت:« احساس ناامیدی می کنیم. برای رسیدن به یک چهارم نهایی همه سعی مان را کردیم و هواداران نیز ما را تا آخرین لحظه حمایت کردند ولی در نهایت حذف شدیم.»

 

امباپه ادامه داد:« جدایی از پس اس جی؟  با اینکه شرایط دشواری است ولی همچنان به پروژه باشگاه ایمان دارم و مطمئن هستم که بالاخره پی اس جی را به اهداف بزرگش خواهیم رساند. من وابسته به این باشگاه هستم و فصل بعد جایی نخواهم رفت. حالا باید فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم و تلاش کنیم فصل بعد به تیم بهتری برای هواداران بدل شویم.»

 

دیدگاه‌ها