کد خبر : 1597853 | 19 اسفند 1397 ساعت 20:54 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض اسپانسر استقلال به ناهماهنگی در بلیت فروشی

اسپانسر باشگاه استقلال به عدم هماهنگی‌ها برای فروش بلیط دیدار با العین واکنش نشان داد.

اعتراض اسپانسر استقلال به ناهماهنگی در بلیت فروشی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حساسیت مسابقه تیم‌های استقلال ایران و العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در پی حواشی ایجاد شده جهت نحوه فروش بلیط این دیدار، اسپانسر باشگاه استقلال به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی بیشتر هواداران این تیم بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر می‌کند:

 

«دیدار حساس استقلال ایران و العین امارات در پیش است و حامی مالی استقلال همچون ماه‌های گذشته و با پایبندی به بندهای قرارداد فی‌مابین و در راستای تسهیل حضور هواداران استقلال و فراهم شدن بسترهای لازم جهت حمایت همه جانبه از این نماینده ایران در رویارویی با حریفان آسیایی از جمله العین، آمادگی کامل دارد تا فروش بلیط دیدار با العین به صورت الکترونیکی و حضوری را انجام دهد.

 

اما متأسفانه برخلاف تعهدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد اقدامات کاملا غیرحرفه‌ای از سوی برخی مدیران باشگاه استقلال هستیم.

 

معرفی سه مجموعه ورزشی در تهران یکی از رفتارهای غیرحرفه‌ای مدیران فوق الذکر است که بدون در نظر گرفتن شرایط حضور هواداران استقلال در شهرستان‌های مختلف و بدون ارزیابی وضعیت حضور هواداران پایتخت‌نشین نیز مشکلاتی را برای علاقه‌مندان استقلال ایجاد نموده است.

 

یک بررسی کلی نشان می‌دهد هزینه ایاب و ذهاب هواداران شهرستانی و تهرانی جهت مراجعه به سه مجموعه معرفی شده برای تهیه بلیط به صورت حضوری از هزینه خرید بلیط نیز بیشتر خواهد شد؛ علاوه بر این موجبات اتلاف وقت هواداران تیم استقلال را در پی خواهد داشت.

 

ناهماهنگی‌های فوق به حدی جدی و نامتعارف بوده که مدیران مجموعه‌های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی به صراحت اعلام نموده‌اند که امکان فروش فیزیکی بلیط در این اماکن فراهم نیست.

 

به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال تاکید داریم که دیدار استقلال ایران و العین امارات به مثابه یک رویداد ملی است و در این بازی بین‌المللی نباید میزبانی نماینده ایران را قربانی برخی بی‌ملاحظه‌گری‌ها و نامدیریتی‌ها کنیم.

 

با استناد به قرارداد فی‌مابین بین حامی مالی و باشگاه استقلال ایران، فروش بلیط (حضوری و اینترنتی) جزء وظایف حامی مالی است؛ به لحاظ مالی اسپانسر باشگاه در این بحث ذی‌نفع نیست و حتی هزینه‌های جانبی مربوطه اعم از چاپ، فروش، توزیع و ... را عهده‌دار است؛ و تاکنون با اتکا به اصول حرفه‌ای تا حد ممکن شرایط را برای حضور همه جانبه هواداران تیم استقلال ایران فراهم نموده است.

 

بنابر این اسپانسر باشگاه استقلال ایران به صراحت اعلام می‌کند که بستر و امکانات لازم را در اختیار دارد و می‌تواند در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن بلیط‌ها را به دست هواداران عزیز برساند.

 

این شرکت مکاتبات متعددی را با باشگاه استقلال و سایر مراجع ذی‌ربط انجام داده است تا از اتفاقات رخ داده که باعث سردرگمی هواداران محترم استقلال شده است جلوگیری به عمل آورد؛ پیرو اعلام‌های مکرر قبلی تأکید می‌شود مکانیزم فروش اینترنتی و حضوری بلیط مسابقات به صورت کامل فراهم است؛ مکانیزمی که در تمام مسابقات گذشته (داخلی و آسیایی) بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

 

حامی مالی در طول مدت قرارداد و طبق مفاد آن در کنار استقلال بوده کمااینکه جهت رفع دغدغه هواداران این باشگاه بزرگ کشورمان در زمینه تأمین اعتبارات و رضایت قلبی هواداران از هیچ کوششی دریغ نکرده است و پرداختی‌های مستند مازاد از تعهدات قراردادی جهت خرید بازیکن، هزینه‌های جانبی و تسویه بدهی‌ها گواه این مطلب است.

 

بدیهی است برای دیدار استقلال ایران و العین امارات تمام عواقب ناشی از ناهماهنگی‌های مدیران استقلال و عدم پایبندی آنها به قرارداد رسمی و نادیده گرفتن شأن و منزلت هواداران مستقیماً بر عهده عاملان این بی‌نظمی‌ها خواهد بود.

 

تا زمان دیدار استقلال و العین کمتر از ۴۸ ساعت باقی مانده است؛ امیدواریم با درایت مدیرعامل باشگاه و هماهنگی با مدیران زیرمجموعه شرایط فراهم شود تا استقلال ایران بتواند در روز سه‌شنبه از حمایت حداکثری هواداران خود بهره‌مند شود.»

دیدگاه‌ها