کد خبر : 1597886 | 19 اسفند 1397 ساعت 23:23 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: پیروزی مقابل یونایتد برای ما خیلی مهم بود

اونای امری، سرمربی آرسنال، امیدوار است که پیروزی 2-0 امشب تیمش مقابل منچستریونایتد، به تیمش کمک کند تا فصل را قدرتمندانه به پایان برساند.

امری: پیروزی مقابل یونایتد برای ما خیلی مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها امشب در خانه موفق شدند با گل های گرانیت ژاکا و پی‌یر امریک اوبامیانگ (پنالتی)، 2-0 منچستریونایتد را از پیش رو بردارند؛ در حالی که تنها 4 روز قبل، در لیگ اروپا، با نتیجه 3-1 مغلوب رن شده بودند.

امری به خبرنگاران گفت:" من به هواداران مان بسیار افتخار می کنم. آنها ما را به جلو راندند و این نتیجه بزرگی است. آنها برای هواداران ما جو بسیار خوبی ایجاد کردند.

آنها بعد از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، در شرایط خوبی بودند اما ما نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم و  اکنون در موقعیت خوبی در لیگ برتر هستیم. گرفتن سه امتیاز قرار گرفتن در جایگاهی خوب در جدول برای رسیدن به هدف مان، برای ما بسیار خوب است. من برای بازیکنانم خوشحالم.

 

1389407

 

ما می توانیم از سیستم های مختلف و بازیکنان متفاوتی استفاده کنیم و امروز سیستم مان را تغییر دادیم؛ بعد از دو دیدار خارج از خانه. به نظر ما، بسیار مهم است که هر هواداری، آنطور که امروز بود، به ما کمک کند.

مبارزه جو بودن برای 90 دقیقه، آنطور که امروز بودیم، ما را از نظر ذهنی قوی تر می کند. ما می خواهیم به دیدار بعدی مان در لیگ برتر که اینجا انجام می دهیم مقابل نیوکاسل، فکر می کنیم اما آن دیدار سه هفته دیگر است و اکنون تمرکز ما روی لیگ اروپا در روز پنج شنبه است.

بعد از اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد (شکست 3-1 در خانه رن)، این دیدار بسیار مهمی برای ماست. امیدوارم هواداران زیادی به اینجا بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا جو مشابهی ایجاد کنند."

دیدگاه‌ها