کد خبر : 1597911 | 20 اسفند 1397 ساعت 08:35 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از دخیا به علت اشتباه عجیب(عکس)

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، با اشاره به اشتباه بزرگ داوید دخیا در بازی دیروز مقابل آرسنال روی گل گرانیت ژاکا، می‌گوید مشکلات دخیا با یونایتد بر سر تمدید قرارداد علت ناکامی او در فصل جاری بوده.

انتقاد از دخیا به علت اشتباه عجیب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا دیروز در جریان شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل آرسنال روی ضربه‌ گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، دچار  اشتباه بزرگی شد تا دروازه‌اش به راحتی باز شود. گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، بعد از بازی با اشاره به اینکه در حال حاضر بدون شک می‌توان از دخیا به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا نام برد ولی او در فصل جاری تا حدودی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

 

1389529

 

گری نویل در انتهای بازی درباره دخیا و اشتباه او روی گل دقیقه 12 ژاکا گفت:" وقتی اینطور گلی زده می‌شود، معمولاً به این دلیل است که توپ بین راه به یک بازیکن برخورد کرده و مسیرش تغییر کرده است. ولی روی گلی که ژاکا به دخیا زد توپ به هیچکس برخورد نکرد. دخیا روی این گل بسیار ضعیف عمل کرد. نمی‌دانم چطور باید اشتباه او را توضیح داد. ولی ژاکا هم توپ را خیلی خوب زد".

 

1389530

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" اما داوید دخیا هم دید خیلی خوبی نسبت به بازیکن حریف و توپ داشت. من نمی‌توانم از دخیا دفاع کنم. روی آن گل ضعف دروازه‌بان کاملا مشهود بود".

 

1389494

 

گری نویل در ادامه گفت:" دخیا برای حرکت به سمت چپ تصمیم گرفت ولی هیچ واکنشی نشان نداد. خیلی عجیب بود. یک فوتبالیست بعضی وقتها تمرکزش را از دست می‌دهد. من واقعاً نمی‌توانم توضیحی برایش پیدا کنم".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" این همه سر و صدایی که درباره قرارداد دخیا راه افتاده مسلما روی ذهن او تاثیر گذاشته. می‌شود حدس زد که فکر او دائم به فکر سر و صداهای رسانه‌ای است که درباره تمدید یا عدم تمدید قراردادش با باشگاه به راه افتاده".

 

 

دیدگاه‌ها