کد خبر : 1597913 | 20 اسفند 1397 ساعت 09:03 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت جیمی‌جامپ دیدار آرسنال - یونایتد

مردی که در جریان دیدار آرسنال و منچستریونایتد، بعد از به ثمر رسیدن گل دوم آرسنال از روی نقطه پنالتی به زمین وارد شده بود، توسط پلیس دستگیر شده و به حمله به قصد ایراد ضرب و جرح متهم شده.

بازداشت جیمی‌جامپ دیدار آرسنال - یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم آرسنال و منچستریونایتد که دیروز در استادیوم امیریتس، ورزشگاه خانگی آرسنال انجام شد و با پیروزی 2-0 توپچی‌ها به پایان رسید، کمی بعد از آنکه در دقیقه 69 بازی اوبامیانگ، بازیکن آرسنال از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند، مردی ظاهراً از میان تماشاچی‌ها وارد زمین شده و باعث توقف بازی شد.

 

جیمی‌جامپ ورزشگاه امیریتس ابتدا در مقابل کریس اسمالینگ قرار گرفت و سپس درحالیکه دستهایش را از هم باز کرده بود به سمت حلقه بازیکنان آرسنال که در حال شادی بعد از گل بودند دوید. او کمی بعد توسط نیروهای امنیتی ورزشگاه دستگیر شده و به بیرون از زمین هدایت شد.

 

1389495

 

در بیانیه‌ای که پلیس لندن بعد از بازی درباره این حادثه منتشر کرده آمده است:" در جریان مسابقه تیمهای آرسنال و منچستریونایتد که امروز در استادیوم امیریتس برگزار می‌شد، یک فرد به اتهام ورود به زمین بازی و حمله به قصد ایراد ضرب و جرح بازداشت شد. او در حال حاضر در یک پاسگاه پلیس در شمال لندن در بازداشت به سر می‌برد".

 

سخنگوی باشگاه آرسنال هم در این باره گفت:" ما اقدام فردی که در جریان بازی امروز وارد زمین شد و به طرف کریس اسمالینگ رفت را به شدت محکوم می‌کنیم. به این وسیله از کریس و باشگاه منچستریونایتد عذرخواهی کرده و از اینکه فرد مورد نظر بازداشت شده خوشحالیم. ما با پلیس لندن در تحقیقاتش همکاری کامل خواهیم داشت".

 

 

دیدگاه‌ها