کد خبر : 1597916 | 20 اسفند 1397 ساعت 09:15 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمک ذخیره های آرسنال به دیده شدن پنالتی اوبامیانگ

ذخیره‌های آرسنال که در زمان پنالتی اوبامیانگ بازیکن این تیم در حال گرم کردن بودند، برای اینکه تماشاچی‌ها بتوانند صحنه پنالتی را بدون مزاحمت ببینند روی زمین خوابیدند و صحنه جالبی خلق کردند.

کمک ذخیره های آرسنال به دیده شدن پنالتی اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 69 بازی دیروز آرسنال و منچستریونایتد که در امیریتس، خانه آرسنال برگزار می‌شد، داور یک پنالتی به سود توپچی‌ها اعلام کرد و پیر امریک اوبامیانگ پشت توپ ایستاد، بسیاری از هواداران آرسنال آنقدر نگران و عصبی بودند که نمی‌توانستند صحنه پنالتی زدن او را تماشا کنند. این دسته از هواداران توپچی‌ها از یک طرف از اهمیت این پنالتی برای تیم‌شان مطلع بودند و از طرف دیگر پنالتی‌ای که اوبامیانگ اخیراً در مقابل تاتنهام از دست داده بود را به یاد داشتند.

 

1389500

 

ولی زمانی که نوبت به زدن ضربه پنالتی توسط اوبامیانگ رسید، ذخیره‌های آرسنال که کنار زمین در حال گرم کردن خود بودند، برای اینکه تماشاچی‌های ردیف‌های پایین‌تر بتوانند صحنه را بدون مزاحمت تماشا کنند حرکت جالبی کردند که هواداران آرسنال حالا از آن به عنوان ژست بی‌نظیر ذخیره‌ها یاد می‌کنند.

 

ماتئو گوندوزی و الکس ایووبی که در کنار چند ذخیره‌ی دیگر در حال گرم کردن خود بودند، وقتی الکساندر لاکازت با خطای فرد در محوطه جریمه یونایتد مواجه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، زمانی که اوبامیانگ می‌رفت که پشت توپ قرار بگیرد، روی زمین خوابیدند تا تماشاچی‌های پشت سرشان دید کامل و بدون مزاحمی از صحنه پنالتی داشته باشند.

 

1389499

 

اوبامیانگ هم با خونسردی توپ را وارد دروازه دخیا کرد تا عملا کار یونایتد در این بازی را تمام کرده و سه امتیاز بسیار باارزش به حساب توپچی‌ها واریز کند.

 

 

دیدگاه‌ها