کد خبر : 1597919 | 20 اسفند 1397 ساعت 09:34 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

امامعلی: جادو نشدیم، بدشانس بودیم

فراز امامعلی می‌گوید پیکان روی نوار پیروزی قرار گرفته و این روند ادامه خواهد داشت.

امامعلی: جادو نشدیم، بدشانس بودیم

به گزارش ورزش سه، فراز امامعلی مهاجم تیم پیکان تهران در خصوص پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: من در این بازی ۴ کارته بودم و حضور نداشتم اما تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت و موفق شدیم به برتری برسیم. در بازی های اخیر کلا عملکرد خیلی خوبی داشته ایم و واقعا از این بازی لذت بردم. این برد باعث شد به رده های بالای جدول نزدیک شویم.

 

امامعلی اضافه کرد: بازی ما با سایپا لغو شده اما دیدار با صنعت نفت وجود دارد که بسیار حساس است. البته دیدار با سایپا بازی شش امتیازی است برای ما و من امیدوارم که بتوانیم برنده بازی شویم. اگر برنده شویم به رده ششم خواهیم رسید.

 

وی راجع به این که چرا پیکان نمی‌توانست نتیجه بگیرد نیز گفت: فکر میکنم بخشی از این مشکل به مسائل روحی - روانی مربوط باشد. ببینید ما واقعا بعد از این که یکی دو بازی را باختیم به خودمان گفتیم حالا چطور خودمان را پیدا کنیم؟ که بعد از آن باخت های دیگری هم فرا رسید و اوضاع سخت شد. باور کنید بدشانسی هم تاثیرگذار بود.

 

مهاجم جوان پیکان در ادامه اظهار داشت: نمی‌شود تقصیرها را گردن آقای جلالی انداخت. ایشان خیلی زحمت کشیدند واقعا. به نظر من تغییر مربی در لیگ برتر به این شکل است که بیشتر باید تغییر روحی و روانی ایجاد شود تا فنی. ما امسال بازیکنان خوب زیادی را در اختیار داریم؛ نمیخواهم از خودمان تعریف کنم ولی واقعا پیکان دو تا تیم خوب دارد.

 

فراز امامعلی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی تیم جادو شده بود، گفت: من به این چیزها اعتقاد ندارم (باخنده). فکر میکنم جادو وجود ندارد و ما بدشانسی آوردیم، حالا هم که همه چی تمام شد خداراشکر.

دیدگاه‌ها