کد خبر : 1597930 | 20 اسفند 1397 ساعت 09:58 | 92.5K بازدید | 0 دیدگاه

آماده بازگشت هستیم؛

خط و نشان کریستیانو رونالدو برای لیگ قهرمانان!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، از انگیزه های بالای تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان سخن گفت.

خط و نشان کریستیانو رونالدو برای لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیدار رفت در خانه خود با دو گل موفق به شکست یوونتوس شد اما کریستیانو رونالدو تاکید کرد آنها می خواهند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسند و در این مسیر به حمایت هواداران نیاز دارند.

 

رونالدو به تلویزیون یوونتوس گفت: "من هیچ رازی برای موفقیت ندارم و فقط تعهد و اشتیاق من برای فوتبال باعث رقم خوردن این کارنامه شده است.

 

1389519

 

من فوتبال بازی کردن را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم و بعد از تجربه حضور در پرتغال، انگلیس و اسپانیا، حالا در ایتالیا مشغول به بازی کردن هستم. گلزنی و کمک به هم تیمی هایم برای من لذت بخش بوده و باعث خوشحالیم می شود."

 

دیدار برابر اتلتیکومادرید: "هم من و هم تمام بازیکنان یوونتوس از اعتماد به نفس بالایی برای ارائه یک نمایش خوب برخورداریم و آماده ایم که یک شب خاص را هم در مستطیل سبز و هم روی سکوها رقم بزنیم.

 

همه می دانند اتلتیکومادرید تیمی قدرتمند بوده و بسیار خوب دفاع می کند، آنها اهل ریسک نیستند و بیشتر روی به ضد حملات می آورند اما ما نیز آماده هستیم و ما هر کاری خواهیم کرد تا اتلتیکومادرید را شکست دهیم.

 

جزئیات کوچک تفاوت ها را ایجاد خواهد کرد اما یوونتوس می خواهد برنده شده و به مرحله بعد صعود کند. فوتبال همینگونه است و ما انتظار نداشتیم در اولین گام با دو گل مغلوب شویم، اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما می خواهیم در خانه و مقابل هوادارانمان واکنش خوبی به شکست دور رفت نشان دهیم.

 

1389518

 

می خواهیم در مورد بازی برابر اتلتیکومادرید مثبت اندیش باشیم و از هواداران یوونتوس می خواهیم کاری کنند در کنار هم شبی زیبا را در استادیوم رقم بزنیم. ما به کمک هواداران نیاز داریم، بازیکنان باید کار خود را در زمین انجام داده و سعی کنیم گل بزنیم و پیروز شویم اما در این مسیر ما به حمایت هواداران نیاز داریم و آماده بازگشت هستیم.

 

یوونتوس از نظر من فصلی فوق العاده تا همین حالا نیز داشته و با 18 امتیاز برتری در صدر جدول سری آ قرار دارد. ما سوپرجام را نیز مقابل میلان فتح کردیم و در حال حاضر هدف ما سری آ و لیگ قهرمانان است."

دیدگاه‌ها