کد خبر : 1597974 | 20 اسفند 1397 ساعت 12:26 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های دیگر استعدادهای ما را بردند

پورغلامی: ورود پول به فوتبال ملوان را نابود کرد

ملوان تیم ریشه دار و محبوب بندرانزلی اینروزها شرایط سختی را از نظر مالی سپری می کند آن هم در سال های دور از لیگ برتر...

پورغلامی: ورود پول به فوتبال ملوان را نابود کرد

به گزارش" ورزش سه" ملوان آنقدر شرایطش از نظر مالی نامساعد شده که محمد احمدزاده چند روز قبل مصاحبه ای انجام داد و از مالکین باشگاه خواست که یا او را اخراج کرده و یا اگر توانایی حل مشکلات مالی را ندارند از مالکیت انصراف بدهند. راه سوم او نیز حل مشکلات و مسایل مالی این تیم بود. این تیم در حال حاضر در رده دهم لیگ دسته اول قرار دارد و دست کم یک فصل دیگر باید برای حضور در لیگ برتر صبر کند.


فرهادپورغلامی مربی و بازیکن سابق ملوان انزلی درباره این تیم و در ابتدا گفت:« من قبل از اینکه بخواهم راجع به ملوان صحبت کنم می خواهم تولد آقای بهمن صالح نیا موسس باشگاه ملوان را تبریک بگویم. من از آقای صالح نیا ممنون هستم که من را به فوتبال معرفی و حمایتم کرد و همیشه قدردان زحمات او هستم. از طرف دیگر به عنوان یک هوادار ملون باید بگویم که آقای صالح نیا مردی است که افتخاراتش در ملوان دست نیافتنی است و زحماتی که برای این تیم کشیده غیرقابل جبران است.»


او سپس دررابطه با شرایط ملوان افزود:« می توانم بگویم از زمانی که پول وارد چرخه فوتبال شد ملوان ضربه خورد چرا که بازیکنان و استعدادهایی را که پرورش می دادیم نمی توانستیم حفظشان کنیم و تیم های دیگر آن ها را می بردند.»

 

1253030


پورغلامی افزود:« بازیکنان و اعضای تیم ملوان سال ها است که با کمبود و مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. می توانم بگویم این موضوع در سال قبل حتی بدتر هم بود و تیم آب معدنی هم برای تمرین نداشت. مشکل بزرگ ملوان در تمام این سال ها مشکل مالی بوده است ضمن اینکه هرسال بدهی های بیشتری روی هم انباشته شده و این کار اداره ملوان را سخت تر کرده است، به خصوص قراردادهایی که با مربیان و بازیکنان خارجی بسته شده است.» بازیکن سابق تیم ملوان در ادامه گفت:« از زمانی که نیروی دریایی چتر حمایتش را از سر ملوان برداشت دیسیپلینی که وجود داشت هم از بین رفت و باشگاه با مشکلات بیشتری روبرو شد. امیدوارم با درایت فرمانده نیروی دریایی و همکاری منطقه آزاد، ملوان را دوباره احیا کنیم. ما در این شهر استعدادهای زیادی داریم و می توانیم این استعدادها را پرورش بدهیم و دوباره ملوان را بسازیم هرچند این کار زمان بر است.»


مدافع میانی سابق ملوان که در ابتدای فصل هدایت انزلی چی ها را به عهده داشت درباره این تیم افزود:« من خودم زمانی که ملوان را تحویل گرفتم تیم پولی نداشت و خودم یک ریال از باشگاه نگرفتم. آن زمان هنوز مالک هم نیامده بود و هیچ پولی وجود نداشت. داستان ملوان برای مردم انزلی و همه ما فراتر از پول و مسایلی از این دست است و فقط عشق است. وقتی اسم ملوان می آید به این معنا است که باید تیمی بسازیم که هوادارانی که عاشقش هستند از آن لذت ببرند. در آن زمانی که من بودم و در 5 هفته بازیکنان هیچ پولی نگرفتند.  البته اعتقاد من این بود که بهتر است این موضوع را رسانه ای نکنیم چون اگر قرار باشد دو سه بازیکن سرباز هم به اینجا بیایند، دیگر نخواهند آمد. با این وجود اگر مشکلات مالی ملوان بررسی نشود با توجه به اینکه تیم هزینه دارد ممکن است ضربات بیشتری متحمل این تیم قدیمی شود.»


او در انتها درباره تیم حال حاضر ملوان هم گفت:«صددرصد می توان به این تیم امیدوار بود. این تیمی که بستیم تیم بسیار خوبی است و الان هم کادرفنی جدید دارد زحمت می کشد و کار می کنند. فکر می کنم تیم قابلیت فنی بالایی دارد؛ من خودم در زمانی که بودم در هیات مدیره گفتم که این تیم در نیم فصل دوم به اوج می رسد و دیدیم که اینگونه هم شد. بازهم می گویم همه باید کمک کنند تا مشکلات ملوان حل شود و تیم دوباره به روزهای خوبش برگردد.»

دیدگاه‌ها