کد خبر : 1597977 | 20 اسفند 1397 ساعت 12:30 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اروین دوستم، او به من کمک می کند

کویتونگو: خوشحالم استوکس آقای گل ایران است

جای کویتونگو مهاجم تیم ماشین سازی می‌گوید طرفدار تیم منچستریونایتد هستم و از پیروزی این تیم در مقابل پاری سن ژرمن خوشحال و البته شگفت زده شدم.

کویتونگو: خوشحالم استوکس آقای گل ایران است

به گزارش ورزش سه، پس از ناکامی در خرید لوسیانو ادینهو، ماشینی ها به سراغ بازار بریتانیا رفتند و مهاجم اسکاتلندی - آنگولایی را به خدمت گرفتند. جای کویتونگو که سابقه بازی در لیگ اسکاتلند را دارد، در ۲۱ سالگی حالا به تبریز آمده و پس از حل مشکلات و موانع حضورش در ماشین سازی، آماده حضور در میادین است. در حاشیه تمرین تیم ماشین سازی گفتگویی با این بازیکن انجام دادیم.

 

* جای اینجا تو را کمتر می‌شناسند، چه شد که به ماشین سازی تبریز آمدی؟

 

پست من مهاجم نوک و سایه است، از آکادمی ابردین اسکاتلند به فوتبال معرفی شدم و از ۱۷ سالگی به تیم بزرگسالان راه پیدا کردم. این فصل هم در لیگ ۲ اسکاتلند، لیگ چمپیونشیپ برای پاتریک سیستل بازی کردم اما بالاخره تصمیم گرفتم به فوتبال ایران بیایم.

 

* از فوتبال ایران چه شناختی داری؟ بازی های این تیم در جام جهانی را دیدی؟

 

من زیاد فوتبال ایران را نمی‌شناسم و بازی های این تیم در جام جهانی را هم کمتر دیدم اما باید بگویم عملکرد ایران در روسیه دستاوردهای زیادی برای این کشور داشت. من فکر میکنم ایران در جام جهانی موفق بود و باید به شما تبریک بگویم.

 

* قبلا بازیکنان بریتانیایی نسبتا زیادی در ایران بودند، آیا آن ها را می‌شناسی؟

 

راستش فقط لی اروین را خوب میشناسم، با او دوست هستم و حضورش اینجا به من کمک می‌کند. آن روز هم دیدید که کنار هم بودیم و روز بازی تراکتور هم به ورزشگاه رفتیم. البته متوجه شدم آنتونی استوکس هم بریتانیایی است و آقای گل لیگ ایران است.

 

 

* اما آلن راجرز و آلن ویتل چطور؟ آن ها افتخارات زیادی در فوتبال ایران داشتند.

 

نه متاسفانه آن ها را نمی‌شناسم، از شما میخواهم که راجع به هم وطنانم با من صحبت کنید و اطلاعات بدهید (با خنده‌).

 

* خب از این ها بگذریم، در انگلیس طرفدار کدام تیم هستی؟

 

من طرفدار منچستریونایتد هستم و چند بار هم برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه رفتم. راستش فکر نمی‌کردم منچستر بتواند پاری سن ژرمن را شکست دهد چون هم پاریس خیلی قوی است و هم یونایتد مصدومان زیادی داشت اما به هر حال از این برد خیلی خوشحال و شگفت زده شدم.

 

* سوال آخر؛ در ماشین سازی راحت هستی؟

 

بله واقعا اینجا مشکلی نیست. من دیر به تیم اضافه شدم اما با کمک بچه ها و مربیان می‌خواهم شرایطم را بهتر کنم و به تیم کمک کنم. ممنون از شما.

دیدگاه‌ها