کد خبر : 1597983 | 20 اسفند 1397 ساعت 12:42 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: بایرن را می‌بریم و صعود می‌کنیم

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول با اشاره به فشار سنگینی که لیورپول در حال حاضر تحمل می‌کند می‌گوید به بازی کردن تحت فشار علاقه دارد و تحت فشار بودن در تیم‌های بزرگ عادی است.

فن‌دایک: بایرن را می‌بریم و صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک که در بازی رفت دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان که در آنفیلد برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید، محروم بود و نتوانست به میدان برود، می‌گوید برای بازی برگشت در آلیانز آرنا کاملا آماده است و او و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند با عبور از بایرن مونیخ به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان صعود کنند.

 

1389601

 

فن‌دایک درباره بازی پیش روی تیمش با بایرن مونیخ گفت:" بایرن تیم فوق‌العاده‌ای است که بازیکنان عالی دارد. ما برای آنها احترام زیادی قائلیم ولی شک نداشته باشید که ما به مرحله بعدی صعود می‌کنیم".

 

فن‌دایک در پاسخ به سوالی درباره دشوار بودن دفاع در مقابل مهاجمی مثل رابرت لواندوفسکی گفت:" یک مدافع باید کیفیت تمام مهاجمینی که در مقابل‌شان قرار می‌گیرد را بررسی کند و بشناسد. من همیشه اینطور بوده‌ام ولی جلوی بعضی مهاجمین باید خیلی هوشیار بود و با آمادگی 100درصد بازی کرد. لواندوفسکی چنین مهاجمی است. به مهاجمینی مثل او اصلا نباید فرصت داد چون آنها اگر کوچکترین فرصتی بدست بیاورند شما را مجازات خواهند کرد".

 

1385955

 

ستاره خط میانی لیورپول در ادامه گفت:" من منتظر بازی در آلیانز آرنا هستم. چون تا حالا آنجا بازی نکرده‌ام ولی شنیده‌ام فوق‌العاده زیبا است و جو بی‌نظیری دارد".

 

فن‌دایک درباره دیگر بازیکنان خطرناک بایرن گفت:" آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند مثل آرین روبن که سالها درخشان بازی کرده. من در تیم ملی هلند از نزدیک با او بوده‌ام. او فوتبالیست بی‌نظیری است. او واقعا خطرناک است. پای چپ آرین روبن خیلی خاص است و می‌تواند هر دروازه‌ای را باز کند. اگر او بازی کند ما باید کاملا مواظبش باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها