کد خبر : 1598061 | 20 اسفند 1397 ساعت 17:02 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله، ابهام بزرگ بارسا در نبرد مرگ و زندگی

عثمان دمبله به دلیل مصدومیت در بازی مقابل رایووایکانو، غایب بزرگ تمرینات بارسلونا است.

دمبله، ابهام بزرگ بارسا در نبرد مرگ و زندگی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا این هفته در دیداری سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان به مصاف لیون خواهد رفت و با توجه به تساوی بدون گل دور رفت در استادیوم ژرلاند، کار دشواری برابر نماینده سخت کوش فرانسوی دارد.

 

 

1389695

 

 

شنبه شب و برابر رایوایکانو، عثمان دمبله دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و اخباری در مورد احتمال غیبت او مقابل لیون شنیده می شود. البته بارسلونا هنوز واکنشی رسمی به مدت زمان دوری ستاره جوان فرانسوی نشان نداده اما ممکن است او چند روزی قادر به همراهی بارسا نباشد.

 

دمبله این روزها زیر نظر ژاوی لینده، فیزیوتراپیست بارسلونا قرار دارد و قرار است امشب نیز تحت معالجه باشد و از فردا در تمرینات حاضر شود. تمرین فردا آخرین تمرین بارسا پیش از بازی با لیون است و تست نهایی برای ستاره فرانسوی.

اگر همه چیز از سوی تیم پزشکی مثبت اعلام شود، دمبله وارد فهرست 18 نفره خواهد شد ولی احتمال حضورش در ترکیب اصلی بسیار اندک است چرا که ریسک بازگشت مصدومیت در مورد او بالاست. دمبله احتمالا کار را از روی نیمکت شروع می کند و در صورت نیاز، در نیمه دوم وارد میدان خواهد شد. البته همه اینها منوط به این است که دمبله تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها