کد خبر : 1598081 | 20 اسفند 1397 ساعت 18:45 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: غیبت بازیکنان العین؟به تیم خودم فکر می‌کنم

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با العین شرکت کرد.

شفر: غیبت بازیکنان العین؟به تیم خودم فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با العین امارات در بخش ابتدایی صحبت های خود پیرامون این دیدار عنوان کرد: قبل از صحبت درباره بازی می خواهم درباره هواداران خود صحبت کنم. امیدوارم هواداران زیادی فردا در ورزشگاه حاضر شوند زیرا آنها یار دوازدهم ما هستند و به کمک آنها نیاز داریم. لطفا لیزر و ترقه به ورزشگاه نیاورید و می دانم که هواداران ما بهترین هستند و می توانند الگوی دیگران باشند.


شفر درباره العین حریف روز سه شنبه استقلال، بیان کرد: همه می دانند که العین چند ماه قبل با شکست برابر رئال مادرید دوم جهان شد. من این بازی را از نزدیک دیدم. بازی قبل را به الهلال باختند اما سطح العین همیشه اینگونه نیست. ما نیز در بازی قبلی شکست خوردیم اما فردا باید با تمرکز بیشتر و نظم و قدرت بالاتر به داخل زمین برویم. اگر با همه توانایی خود به زمین برویم، برنده خواهیم بود. باید 90 دقیقه نظم و تمرکز روی بازی داشته باشیم و برای برد تلاش کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

وینفرد شفر در واکنش به سوالی درباره وضعیت وریا غفوری عنوان کرد: الان تمرین داریم و باید شرایط او را بررسی کنیم. امیدوارم بازی کند و او بازیکن خوبی است اما ما بازیکنان خوبی در این پست داریم. امیدوارم دکتر نوروزی مانند یک بازیکن جوان و نوجوان او را آماده کند.


سرمربی استقلال در سوالی پیرامون غیبت 4 بازیکن اصلی العین، افزود: من یک ساعت قبل دوباره بازی العین و الهلال را دیدم و این تیم خوب بازی کرد. اسماعیل کارت قرمز گرفت اما بازیکن دیگری دارند که بهتر از اسماعیل است. حضور یا غیبت بازیکنان العین مهم نیست و ما آنها را می شناسیم و به آنها خوش آمد می گویم. ما باید روی تیم خود تمرکز کنیم تا کاری که می خواهیم را انجام دهیم. حضور یا عدم حضور کایو و عبدالرحمان و دیگران برای ما مهم نیست.

 

شفر در رابطه با اتفاقات بازی الدحیل بعد از دریافت گل اول، بیان کرد: ما فردا نمی خواهیم گلی دریافت کنیم و در این باره باید با رحمتی صحبت کنید(باخنده). در بازی الدحیل یک اشتباه روی کرنر مرتکب شدیم. یک موقعیت هایی در یارگیری تغییر کرد و اگر یارگیری عوض شود باید در رختکن این اتفاق بیفتد. بعد از گل اول حریف موقعیت برای گلزنی داشتیم و اگر گل می زدیم، شرایط تغییر می کرد و البته آن بازی گذشته است. ما بعد از آن بازی نیمه شب به تهران آمدیم و بازی قبلی را بردیم و نشان دادیم روحیه بالایی داریم. بازیکنانی برای تغییر روند مسابقه داریم و ایسما کاملا آماده شروع بازی است و اگر لازم باشد، تغییراتی انجام می دهیم. به همه بازیکنان نیاز داریم و اگر لازم باشد، تغییرات انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها