کد خبر : 1598091 | 20 اسفند 1397 ساعت 19:25 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

حذف رئال و PSG برای سیتی هشدار بود

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی سیتی، معتقد است نباید خیال آنها بابت صعود مقابل شالکه راحت باشد.

حذف رئال و PSG برای سیتی هشدار بود

به گزارش "ورزش سه"، تردیدهای فراوانی در مورد آینده ایلکای گوندوغان در منچسترسیتی وجود دارد و این هافبک 28 ساله در مورد آینده خود نیز صحبت کرد.

 

تمدید قرارداد با سیتی: "در این موارد همه باید برای خود تصمیم بگیرند. من 28 ساله هستم، قرارداد بعدی نشان می دهد من تا پایان دوران حرفه ایم قرار است در کدام تیم بازی کنم. من همیشه به دنبال چالش های جدید هستم و این موضوع شخصی است.

 

1353978

 

اما همه باید تصمیم خودشان را بگیرند اما در حال حاضر من سعی می کنم تا آنجا که ممکن است بازی کنم و به نظرم در پایان فصل ما دوباره مذاکره خواهیم کرد. در حال حاضر هدف اصلی من موفقیت در تمام مسابقات پیش روی سیتی است."

 

لیگ قهرمانان: "تیم های بزرگی در این مسابقات شرکت می کنند اما اگر ما  می خواهیم به عنوان بهترین تیم اروپا شناخته شویم باید فاتح لیگ قهرمانان شویم. عملکرد سیتی بستگی به جاه طلبی و سبک بازی ما دارد. ما اکنون احساس خوبی داریم و می خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم."

 

دیدار با شالکه: "نتایج آژاکس و یونایتد نشان داد ما نباید حس کنیم قطعا صعود کرده ایم. شالکه فقط باید دو گل اینجا به ثمر برساند و ما بازی خود را انجام خواهیم داد و برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت."

دیدگاه‌ها