کد خبر : 1598092 | 20 اسفند 1397 ساعت 19:23 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

گاریدو به دنبال امتیاز در تهران؛

العین در آزادی؛ بدون کایو، با بِرگ برنده (عکس)

تیم فوتبال العین امارات تمرین خود قبل از دیدار با استقلال را در ورزشگاه آزادی انجام داد و به منظورِ برخورداری از شانس صعود در گروه مرگ، برای کاری سخت در تهران آماده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات به تهران آمده و جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده تا برای دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال آماده شود.

 

العین با نفراتی آشنا به ایران آمده که تعداد زیادی از آنها سال گذشته هم مقابل استقلال بازی کرده بودند. البته مهم ترین فرد در کاروان العین یعنی سرمربی این تیم، نسبت به سال قبل تغییر کرده است. اماراتی ها سال پیش با زوران مامیچ به مصاف استقلال رفتند اما امسال با رفتن مامیچ به الهلال، خوان کارلوس گاریدو هدایت العین را بر عهده دارد.

در بین بازیکنان هم نفراتی همچون حسین شحات و عمر عبدالرحمان از این تیم جدا شده اند. از طرفی نفراتی مثل تونگو دومبا پارسال در ترکیب العین قرار نداشتند ولی امسال همراه با بنفش پوشان به ایران آمده اند.

 

1389723

 

1389722

 

1389724

 

1389725

 

1389726

 

در حالی که کایو، محمد عبدالرحمان و اسماعیل احمد به دلایلی چون مصدومیت و محرومیت دیدار با استقلال را از دست داده اند، مهم ترین مهره های تیم العین اولین و آخرین بازیکنان ترکیب این تیم هستند. خالد عیسی، سنگربان ملی پوش العین یکی از نقاط اتکای این تیم به شمار می رود. همچنین مارکوس برگ، مهاجم سوئدی العین خطرناک ترین بازیکن تیم گاریدو و یکی از بهترین بازیکنان لیگ امارات به شمار می رود. برگ سال قبل هم توانست دروازه استقلال را در ورزشگاه هزاع بن زاید باز کند.

 

گفتنی است، تیم های استقلال و العین فردا شب  در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند. دیدار این دو تیم که بازی های نخست خود را واگذار کرده اند، تاثیر بسزایی در سرنوشت گروه مرگ لیگ قهرمانان خواهد داشت.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها