کد خبر : 1598150 | 21 اسفند 1397 ساعت 00:40 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام بازنشستگی فان خال از دنیای مربیگری

لوئی فان خال، سرمربی سابق بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و تیم ملی هلند، اعلام کرد دیگر هیچ مسئولیتی را در فوتبال برعهده نخواهد گرفت.

اعلام بازنشستگی فان خال از دنیای مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، فن خال آخرین بار هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت اما در سال 2016 از این باشگاه اخراج شد. او در سال 1995 با آژاکس قهرمان چمپیونزلیگ شد، دو بار با بارسلونا لالیگا را فتح کرد و سابقه قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ هلند را با بایرن مونیخ، آژاکس و آلکمار داشت. او در مجموع در 899 دیدار، 20 جام فتح کرد.

در سال 2017 اعلام شده بود که او به دلایلی خانوادگی دیگر مربیگری نمی کند اما او با تکذیب این موضوع، اعلام کرد که تنها مشغول استراحت است.

 

1113494

 

او اکنون به شبکه تلویزیونی هلندی VTBL گفت:" من حالا یک بازنشسته هستم. قصد ندارم به عنوان مدیر فنی یا کارشناس تلویزیونی کار کنم. همسرم به خاطر من، 22 سال قبل شغلش را ترک کرد و وقتی من در خارج کار می کردم، همراه من بود. من به او گفتم که در 55 سالگی از مربیگری خداحافظی می کنم اما در عوض تا 65 سالگی مربیگری کردم.

او حق دارد خارج از فوتبال هم با من زندگی کند. می توانم بگویم که او اکنون خیلی خوشحال است. فکر می کنم می توانستم به عنوان یک مدیر فنی کار کنم. اما در این پست، نمی توانید در تمرینات شرکت کنید یا چیزی نگویید، از ترس اینکه مناسب مربی، مدیران یا رسانه ها نباشد. فکر نمی کنم چنین پستی بخواهم."

دیدگاه‌ها