کد خبر : 1598159 | 21 اسفند 1397 ساعت 09:40 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار خامس؛ لیورپول تیم بسیار خطرناکی است

خامس، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ، لیوپول را تیمی خطرناک توصیف کرد.

هشدار خامس؛ لیورپول تیم بسیار خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب بایرن در آلیانس آره نا میزبان لیورپول خواهد بود و خامس مدعی شد تساوی بدون گل در آنفیلد نتیجه ای خطرناک است و آنها باید مراقب اتفاقات درون زمین باشند.

 

1383774

 

خامس گفت: "لیورپول بازیکنان با سرعتی دارد و هنگام داشتن فضا، آنها به راحتی حرکت می کنند، به همین دلیل ما باید بسیار متمرکز و با انگیزه بازی کرده و نمایش خوبی ارائه دهیم. نتیجه بدون گل بازی رفت بسیار خطرناک است.

 

من فکر می کنم ما باید بسیار مراقب لیورپول باشیم زیرا شدت حملات این تیم بسیار سریع است اما معتقدم ما باید از هر فرصتی برای صعود به دور بعدی استفاده کنیم. من همیشه به موفقیت ایمان داشته و همواره می خواهم پیروز شوم. من می خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم، پس امیدوارم که عملکردی خوبی ارائه داده و صعود کنیم؛ این هدفی است که همه ما می خواهیم.

 

من انتظار دارم که طرفداران به شدت از ما حمایت کرده و ما را به جلو هدایت کنند تا ما بتوانیم احساس خوبی داشته و همه توانایی های خود را ارائه دهیم. همه بازیکنان لیورپول و با کیفیت و خوب هستند، و شما نمی توانید فقط بر روی یکی از آنها متمرکز شوید، پس به همین دلیل ما باید به عنوان یک تیم تلاش کنیم راهی دور بعد شویم."

دیدگاه‌ها