کد خبر : 1598185 | 21 اسفند 1397 ساعت 11:12 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان انتخابات فدراسیون هاکی با پیروزی قدیمی

جانشین شفیع مشخص شد؛ بهرام به جای بهرام!

صبح امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی برگزار شد و با کسب ۳۵ رای از مجموع ۴۳ آرای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

جانشین شفیع مشخص شد؛ بهرام به جای بهرام!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون هاکی در هتل المپیک تهران با گرامیداشت نام زنده باد بهرام شفیع رییس سابق این فدراسیون برگزار شد و ۵ کاندیدا در آن با هم به رقابت پرداختند.

 

در این مجمع که به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد پس از اعلام برنامه ها توسط کاندیداها پروسه اخذ آراء آغاز شد که در پایان بهرام قدیمی با کسب ۳۵ رای از مجموع ۴۳ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.


در این مجمع فاطمه ابوالقاسمی ۲ رای و رمضانعلی دولو ۶ رای از مجموع آرای ماخوذه را به خود اختصاص دادند. همچنین حسین شهریاری و اکبر قاسمی پیش از انتخابات انصراف خود را اعلام کردند. مسعود مختاری و مرتضی یحیی پور هم با عدم حضور در مجمع انتخاباتی عملا انصراف خود را از انتخابات اعلام کردند.


بهرام قدیمی که به واسطه حضور در بخش ورزشی دانشگاه آزاد فردی شناخته شده در ورزش به حساب می آید، رسما چند ماه بعد از فوت بهرام شفیع جای او را در راس فدراسیون هاکی گرفت.

 

1389833

دیدگاه‌ها