کد خبر : 1598189 | 21 اسفند 1397 ساعت 11:16 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: رویای شخصی‌ام را فدای قهرمانی لیورپول می‌کنم

محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول می‌گوید حاضر است برای اینکه لیورپول اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد، رویای خود را برای فتح لیگ قهرمانان اروپا قربانی کند.

صلاح: رویای شخصی‌ام را فدای قهرمانی لیورپول می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ بعد از مدتها صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس، در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رتبه دوم جدول قرار دارند و هشت بازی مانده به پایان لیگ، همچنان امید زیادی برای قهرمانی دارند. لیورپول در عین حال فردا در آلمان به مصاف بایرن مونیخ می‌رود تا شانس خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه دارد.

 

محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول در این شرایط با اینکه تاکید می‌کند لیگ قهرمانان اروپا از دید او باپرستیژترین رقابت باشگاهی فوتبال دنیا است اما اگر لازم باشد لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ را قربانی کند، او با کمال میل با این از خود گذشتگی همراهی خواهد کرد.

 

1387312

 

محمد صلاح در آستانه دیدار لیورپول و بایرن در آلیانز آرنا گفت:" صادقانه بگویم، به اعتقاد من با پرستیژترین رقابت دنیای فوتبال، لیگ قهرمانان اروپا است".

 

ستاره مصری لیورپول در ادامه گفت:" اما کل شهر لیورپول و باشگاه ما یک رویا دارند: قهرمانی در لیگ برتر. به همین خاطر من با کمال میل حاضرم رویای خودم را قربانی کنم تا باشگاه و هوادارانش به رویای بزرگ خود برسند. البته اگر در هر دو رقابت قهرمان شویم عالی می‌شود. این همان هدفی است که برای رسیدن به آن در حال تلاش هستیم".

 

صلاح درباره شرایط لیورپول در لیگ برتر گفت:" رقابت خیلی سخت است و ما مثل منچسترسیتی بازی‌های سختی در پیش داریم. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید برنده شدن در بازی‌های خودمان است. بعد باید امیدوار باشیم آنها در جایی بلغزند تا ما بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها