کد خبر : 1598226 | 21 اسفند 1397 ساعت 12:51 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

استاد بازی های گروهی در ورزشگاه ترسناک ریاض؛

الدحیل - الهلال؛ نمی گذارم به 8 برسی!

تیم فوتبال الدحیل قطر امشب در کشور عربستان میهمان الهلال است.

الدحیل - الهلال؛ نمی گذارم به 8 برسی!

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته وارد دومین هفته مرحله گروهی شد و امشب نیز مسابقات منطقه غرب ادامه پیدا می کند. یکی از گروه هایی که امشب هفته دوم آن سپری می شود، گروه C است که به واسطه نزدیکی قدرت تیم های حاضر در آن، بسیار حساس دنبال می شود.

 

در هفته نخست این گروه، تیم الدحیل قطر موفق شد استقلال ایران را شکست دهد و الهلال عربستان نیز در امارات، العین را از پیش رو برداشت. امشب در دومین هفته تیم های استقلال و العین در ورزشگاه آزادی با هم روبرو می شوند و برنده های هفته قبل هم در یک بازی بسیار مهم در کشور عربستان به مصاف یکدیگر می روند.

 

دیدار الدحیل و الهلال از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. الهلالی ها امسال با رویکرد جبران نتایج ضعیف فصل گذشته وارد آسیا شده اند و از نظر مهره تیم خود را تقویت کرده اند. الدحیل هم که سال قبل در یک چهارم نهایی با تورنمنت وداع کرد، امسال با خرید چند بازیکن دیگر و آوردن روی فاریا به عنوان سرمربی، جدی تر از همیشه رویای قهرمانی آسیا را دنبال می کند.

 

یکی از نکات جالب توجه این بازی، رکورد فوق العاده الدحیل در بازی های گروهی است. این تیم فصل گذشته هر 6 بازی مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با هجده امتیاز کامل راهی دور حذفی شد. فصل 2017 هم که الدحیل با نام لخویا در مسابقات حاضر بود، دور گروهی برای این تیم با 4 برد و 2 تساوی خاتمه یافت. الدحیل که امسال هم با پیروزی برابر استقلال کار خود را شروع کرده، به دنبال هشتمین برد متوالی در مرحله گروهی آسیا است و برای رسیدن به این هدف باید یکی از قوی ترین تیم های امسال قاره کهن را در ورزشگاه اختصاصی اش شکست دهد که به نظر کار دشواری است.

 

دیدگاه‌ها