کد خبر : 1598245 | 21 اسفند 1397 ساعت 13:10 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک سوپرگل و یک پنالتی؛

درخشش فوق العاده پله برای توقف کاشیما

دیدار تیم های کاشیما آنتلرز و شاندونگ لوننگ با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل دو تیم قدرتمند و مدعی گروه E امروز در ورزشگاه المپیک جینان چین برگزار شد. تیم شاندونگ که با هدایت لی ژیائوپنگ 43 ساله اسطوره این تیم پای به میادین گذاشته، بازی را هجومی آغاز کرد اما این تیم میهمان بود که موفق شد با دو گل شو ایتو، تا دقیقه 14 از حریف پیش بیفتد.

 

شو ایتو ستاره سابق تیم افشین قطبی در شیمیزو اسپالس که به تازگی پیراهن کاشیما آنتلرز را بر تن کرده، در دومین بازی اش برای کاشیما دو گل زد تا برای رقبا خط و نشان بکشد. او تا پایان بازی در زمین ماند.

 

اما این پایان کار نبود. 6 دقیقه پس از گل شو ایتو، نوبت گراتزیانو پله بود که از روی نقطه پنالتی ضربه را برخلاف جهت شیرجه کوون سون تائه بزند و دروازه کاشیما را باز کند. پس از این گل شدت حملات تیم نارنجی پوش بیشتر شد و در آخرین دقایق نیمه اول، پله با ضربه ای دیدنی از داخل محوطه جریمه دروازه کاشیما آنتلرز را باز کرد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

 

در نیمه دوم شاندونگ لنونگ حملات زیادی انجام داد اما نتوانست گل سوم را به ثمر برساند. مروان فلینی هافبک دفاعی سابق منچستریونایتد نیز به صورت فیکس در ترکیب این تیم چینی بود.

 

 هر دو تیم در این بازی 13 ضربه به دروازه داشتند و بیش از 20 موقعیت خلق کردند. اما مالکیت توپ به نفع ژاپنی ها بود.

 

نکته جالب این که پله در بازی قبلی نیز 2 گل زده بود و حالا با 4 گل آقای گل لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود.

 

1389886

 

دیدگاه‌ها