کد خبر : 1598303 | 21 اسفند 1397 ساعت 16:25 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرشورها یادگار را پر کنند تا یک مدعی دیگر را هم ببریم

طاهران:ازنیمکت‌نشینی ناراحتم،اما وقت اعتراض نیست

هافبک دفاعی تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش با برد مقابل تیم های مدعی در ادامه راه لیگ برتر عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد.

طاهران:ازنیمکت‌نشینی ناراحتم،اما وقت اعتراض نیست

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی در آستانه دیدار با پدیده مشهد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. نتایجی که در هفته های گذشته گرفتیم باعث شده به کورس قهرمانی برسیم و حالا شانس مناسبی برای کسب این عنوان داریم. تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند تا بتوانیم امسال با کسب جام قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم این مهم به دست بیاید.


وی درباره دیدار با پدیده تاکید کرد: پدیده تیم قدرتمندی است؛ قطعا کار بسیار دشواری خواهیم داشت. منتهی این بازی یک مسابقه خانگی است و باید هرطور شده 3 امتیاز را بگیریم. ما با کمک هواداران خوبمان موفق شدیم تیم‌های بزرگی را در تبریز شکست دهیم و الان هم برای اینکه بتوانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم، باید هرطور شده پدیده را ببریم. این برد شرایط ما را در جدول عالی می‌کند و انشاالله مثل استقلال و سپاهان سومین تیم مدعی را نیز در تبریز ببریم.


هافبک تدافعی تراکتورسازی درباره نیمکت نشینی‌های خود در این تیم بیان کرد: قطعا هر فوتبالیستی از نیمکت نشینی ناراحت می‌شود و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. من واقعا ناراحت هستم که نمی‌توانم بازی کنم. به عنوان یک بازیکن بومی دوست دارم در ترکیب تیمم قرار بگیرم و کمک کنم اما به هر حال نظر سرمربی تیم است که نیمکت نشین باشم و باید احترام بگذاریم. به احترام هواداران خوب تراکتورسازی و همشهریان عزیزم اعتراضی نمی‌کنم و سعی خود را انجام می‌دهم تا بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم، اما این که اعتراض نمی‌کنم دلیل بر این نیست که از شرایط راضی هستم. به هر حال شرایط تیم خوب است و در این اوضاع شاید بهتر باشد حرفی نزنم که برای تیم مشکل‌ساز شود.


طاهران در پایان افزود: از هواداران خوب و همشهریان عزیز ترک زبانم می‌خواهم که روز پنجشنبه نیز به ورزشگاه یادگار بیایند و بار دیگر این ورزشگاه را پر کنند تا انشاالله با حمایت پرشورها بتوانیم یک 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌مان اضافه کنیم.

 

دیدگاه‌ها