کد خبر : 1598332 | 21 اسفند 1397 ساعت 18:05 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: تمرین ضربات پنالتی نداشته ایم

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیورپول حاضر شد.

کوواچ: تمرین ضربات پنالتی نداشته ایم

به گزارش "ورزش سه"، با تساوی دور رفت در آنفیلد، به نظر بایرن مونیخ شانس بیشتری برای صعود دارد اما کوواچ تاکید کرد تیمش برای کسب پیروزی مقابل لیورپول بازی خواهد کرد.

 

1389947

 

بازی با لیورپول: "فردا تمام دنیا بازی لیورپول و بایرن مونیخ را تماشا خواهند کرد و این دیدار مهمی است. نه فقط برای سرمربی و بازیکنان دو تیم، بلکه برای هواداران و رسانه ها نیز این دیدار اهمیت زیادی دارد. تمرین ضربات پنالتی نداشته ایم و اگرچه بازیکنان در تمرین خواستند در پایان بازی تمرینی پنالتی بزنند اما این کار باعث افزایش فشار روی آنها می شود.

 

اگر هدف بایرن مونیخ صعود به مرحله بعد است، باید در بازی فردا شب پیروز شود و قرار نیست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان برسد. فردا هواداران حاضر در استادیوم به شکلی که مدت هاست مشاهده نکرده ایم ما را حمایت خواهند کرد.

 

ما نیاز به تعادل داریم اما ما بدون توجه به اینکه آیا لیورپول موفق به گلزنی می شود یا خیر، باید در این دیدار به پیروزی دست یابیم تا صعود کنیم."

 

شرایط بازیکنان: "کینگزلی کومان در تمرینات تلاش زیادی کرد تا به شرایط بازی کردن برسد و این اتفاق به سود او خواهد بود. فرانک ریبری برای حضور در چنین دیدارهایی است که فوتبال بازی می کند و هنوز هم توانایی تاثیرگذاری در چنین بازی هایی را دارد.

 

1336944

 

داوید آلابا از نظر فیزیکی و ذهنی آماده بازی کردن برابر لیورپول است و من انتظار دارم او در شرایط خوبی باشد."

 

رویایی با یورگن کلوپ: "من و کلوپ هر دو پرحرارت هستیم و قرار نیست تغییری در ما ایجاد شود. ما سعی می کنیم که از تیم خود حمایت کرده و به بازیکنان خود کمک کنیم که این کار قبل از بازی ممکن است اما در جریان مسابقه آسان نیست."

دیدگاه‌ها