کد خبر : 1598339 | 21 اسفند 1397 ساعت 18:21 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

زوج خط حمله پرسپولیس دوباره با ماریو و علیپور

برانکو بازهم بودیمیر و علیپور را در خط حمله قرار داد و امیدوار است این دو همچون دیدار با صنعت نفت و پاختاکور، هماهنگ و اثرگذار باشند.

زوج خط حمله پرسپولیس دوباره با ماریو و علیپور

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک بازی نیمکت نشینی، سرمربی تیم پرسپولیس بار دیگر ماریو بودیمیر را در ترکیب اصلی قرار داد تا او در کنار علی علیپور زوج خط حمله پرسپولیس باشد. در بازی قبلی مقابل نساجی، سعید کریمی در ترکیب اصلی قرار داشت و بیش از یک نیمه در زمین ماند اما نتوانست گلزنی کند. او جنب و جوش زیادی داشت اما چند فرصت گلزنی را هم از دست داد.

 

بودیمیر در چند بازی اخیر تیم پرسپولیس نمایش خوبی داشته است. او مقابل صنعت نفت آبادان با سانترش زمینه ساز گل سه امتیازی علی علیپور شد و در مقابل پاختاکور نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند. علیپور نیز در دیدار قبلی پاس تنها گل سرخپوشان را به رفیعی داد.

 

حالا این دو در کنار هم قرار گرفته اند و باید در این دیدار حساس، برای پرسپولیس بدرخشند. علی علیپور در آخرین حضورش در دوحه یک پنالتی گرفت و گلزنی هم کرد و باید دید آیا می تواند امروز نخستین گلش در لیگ قهرمانان را بزند یا خیر؟

 

علی علیپور اکنون امیدوار است از رکورد مهدی طارمی 8 گله و منشای 7 گله عبور کند. او فصل گذشته 5 گل زد و در لیگ قهرمانان 2017 نیز یک گل به ثمر رساند و حالا امروز فرصت این را دارد که به رکورد منشا برسد.

دیدگاه‌ها