کد خبر : 1598362 | 21 اسفند 1397 ساعت 19:38 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسلونا به حذف رئال و PSG

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیون حاضر شد.

واکنش سرمربی بارسلونا به حذف رئال و PSG

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی رفت در خانه لیون به تساوی بدون گل رضایت داد و والورده مدعی شد در بازی برگشت ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

 

والورده گفت: "من امیدوارم هواداران بارسلونا در استادیوم بیشتر از همیشه در دیدار مقابل لیون کنار ما بوده و تیم را همراهی کنند. احتمالات زیادی در مورد تغییر سیستم وجود دارد و ما تقریبا تصمیم خود را برای بازی فردا شب گرفته ایم اما شما هنگام بازی همه چیز را خواهید دید.

 

هر اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد و در پایان 90 دقیقه ممکن است ما موفق یا ناکام باشیم اما ما آماده ایم که نمایش خوبی برابر لیون ارائه دهیم و به نتیجه سال قبل برابر رم و حذف از لیگ قهرمانان فکر نمی کنیم. حذف تیم هایی مانند رئال مادرید و پاری سن ژرمن نشان داد لیگ قهرمانان چقدر دشوار است.

 

1385609

 

زیدان؟ هر روز در مورد یک موضوع در فوتبال بحث می کنیم. واضح است که وقتی تیم هایی مانند رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف می شوند، اتفاقی شگفت انگیز رخ داده است و ما نیز برای لیون ارزش زیادی قائل هستیم.

 

زیدان سرمربی بزرگی بوده که هدایت تیمی بزرگ را بر عهده گرفته و ما با یکدیگر مواجه خواهیم شد. همه در مورد آینده خود تصمیم می گیرند و زیدان نیز تصمیم خود را گرفته است و ما باید دوباره با هم مبارزه کنیم

 

ارزش گل زدن در خانه حریف برای لیون بسیار بالاست. آنها بازیکنانی قدرتمند و سریعی در اختیار دارند و می خواهند از این سلاح خود استفاده کنند.  نبیل فکیر بازیکنی تاثیرگذار خصوصا در یک سوم هجومی لیون است که مهم ترین بازیکن حریف محسوب می شود و قادر به نواختن ضرباتی تماشایی از راه دور است.

 

شرایط عثمان دمبله؟ اگر دمبله آماده بازی کردن باشد می تواند در ترکیب قرار بگیرد اما ما نمی توانیم در چنین دیدارهایی ریسک کنیم."

دیدگاه‌ها