کد خبر : 1598425 | 21 اسفند 1397 ساعت 22:33 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: در گذشته عاشق آلیانس آره نا بودم

یورگن کلوپ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ حاضر شد.

کلوپ: در گذشته عاشق آلیانس آره نا بودم


به گزارش "ورزش سه"، کلوپ معتقد است با توجه به اینکه بایرن مونیخ دیگر بسته بازی نخواهد کرد، لیورپول شانس مناسبی برای صعود در بازی فردا شب دارد.

 

کلوپ گفت: "برخورد هواداران بایرن؟ ایده ای در این خصوص نداشته و انتظار پذیرایی از سوی آنها ندارم. وظیفه من آماده کردن لیورپول برای فوتبال بازی کردن است."

 

یورگن کلوپ در مورد تاثیر حضور در لیگ قهرمانان در لیگ برتر گفت: "من فکر نمی کنم هیچ یک از مربیان جهان قادر به پاسخ دادن به این سوال باشند و حتی اگر این اتفاق نیز رخ دهد هم ما قصد داریم برابر بایرن مونیخ به دور بعدی صعود کنیم.

 

1385578

 

اگر ما فوتبال خوبی بازی کنیم، می توانیم جهان را برای خود تغییر دهیم، اما بعد از بازی فردا شب همه چیز در مورد بازی با بایرن به پایان خواهد رسید و پس از آن تمرکز ما روی دیدار با فولام است. دیدار با بایرن یک بازی مهم است، اما بازی های مهم تر هم پیش روی ما خواهد بود.

 

فرم بایرن مونیخ؟ طبیعتا با توجه به آمادگی آنها شرایط دشوارتر خواهد بود. جهان در فوتبال به سرعت تغییر می کند، ما در آنفیلد خیلی شانس بیشتری نسبت به حریف نداشتیم اما بایرن نیز بازی همیشگی خود را نتوانست ارائه دهد و قطعا بازی فردا شب متفاوت خواهد بود.

 

همین موضوع به ما فرصت ارائه نمایش همیشگی خودمان را می دهد زیرا جریان مسابقه باز خواهد بود و این موقعیت خوبی برای صعود کردن خواهد بود.

 

در گذشته عاشق سفر کردن به آلیانس آره نا بودم زیرا هنگام حضور در دورتموند ما گل های فراوانی به ثمر رسانده و در دیدارهای مهمی پیروز می شدیم. یک مسابقه بزرگ در این استادیوم برگزار خواهد شد و من خوشحالم که بخشی از این دیدار مهم هستم. بازی کردن برابر رابرت لواندوفسکی آسان نیست اما بازی مانند دور رفت بسته نخواهد بود."

دیدگاه‌ها