کد خبر : 1598434 | 21 اسفند 1397 ساعت 22:50 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور؛ حسرت حسرت و حسرت (عکس)

مهاجم پرسپولیس با کم آوردن نفس در گام پایانی از ثبت گل برتری سرخپوشان ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور یکی از بهترین موقعیت‌های پرسپولیس را در دیدار مقابل السد به فنا داد و در گام پایانی نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.


پرسپولیس در شبی که بازی پایاپایی برابر السد به نمایش گذاشته بود و از حیث ایجاد موقعیت طلایی گل برتری محسوسی نسبت به میزبان خود داشت، در نهایت با گل آفساید بغداد بونجاح دست خالی دوحه را ترک کرد و قعرنشین جدول لقب گرفت.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اوج بدشانسی برای دومین هفته پیاپی با گل آفساید در لیگ قهرمانان مواجه شد تا دست خالی دیدار با السد را خاتمه دهد. آنها در هفته اول این رقابت‌ها در شرایطی که داور می‌توانست آفساید آشکار مهاجم پاختاکور را اعلام کند، از حریف عقب افتادند و البته خوش شانس بودند که به اندازه کافی فرصت برای جبران این اتفاق را داشتند و در نهایت بازی را با تساوی خاتمه دادند. دیدار با السد اما شرایط کاملا علیه آنها پیش رفت؛ آفساید بونجاح و گل سه امتیازی این تیم دور از چشمان داور در ثانیه‌های پایانی هیچ فرصتی برای جبران به شاگردان برانکو ایوانکوویچ که فرصت‌های طلایی در این بازی هدر داده بودند، نداد.


مهمترین صحنه و موقعیت گل اما نصیب علی علیپور شد. مهاجم پرسپولیس در دقایق پایانی و در پیش روی حریف برای گل برتری و فرار از خطر حذف، در میانه میدان و در شرایطی تک به تک صاحب فرصت شد و کورس 50 متری خود به سمت دروازه را استارت زد. بعد از 40 متر اما نفس‌های علیپور به شماره افتاد و نشان از ضعف بزرگ بدنی او در این لحظات داد و در نهایت نیز مدافع حریف توانست با پوشش مناسب مانع از ضربه نهایی‌اش شود. این در حالی بود که با هر گام این تیم فریاد شوق هواداران این تیم به امید گل افزایش می‌یافت ولی در نهایت سهم آنها و البته مهاجم پرسپولیس حسرت، حسرت و حسرت بود. حسرتی شاید با احتمال حذف نائب قهرمان آسیا. 


با این حال علی علیپور که در فصل گذشته نمایش موفقی در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان از خود به جا گذاشته، این امیدواری را خواهد داشت تا طی چهار دیدار آتی با گل‌های سرنوشت ساز خود تیم را بار دیگر در موقعیت صعود قرار دهد.

 

1390072

 

1390073

 

1390074

دیدگاه‌ها