کد خبر : 1598439 | 21 اسفند 1397 ساعت 23:16 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

این برد را متعلق به بازیکنان می دانم

پریرا: بازی در برابر ایرانی ها همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر با تمجید از بازیکنانش این برد را متعلق به خود بازیکنان السد و اعتماد به تنفس بی نظیرشان دانست.

پریرا: بازی در برابر ایرانی ها همیشه سخت است

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های دور دوم مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا  از گروه چهارم، دو تیم السد و پرسپولیس برای پنجمین بار درطول یک سال گذشته به مصاف هم رفتند که در این بازی نماینده قطری موفق شد با تک گل دقیقه 92  بغداد بونجاح مهاجم خطرناکش به گل برسد تا شاگردان یوسوالدو پریرا سه امتیاز حیاتی این بازی را به سود خودشان واریز کنند .


یوسوالدو پریرا سرمربی با تجربه السد پس از پیروزی در مقابل پرسپولیس در نشست مطبوعاتی بعد از پایان بازی اظهار داشت:« این بازی بسیار سریع و درعین حال زیبایی بین دو تیم خوب آسیا بود. همیشه مسابقات در برابر تیم های ایرانی به همین شکل سخت است. آنها مخصوصا در خط دفاع همیشه از صلابت ویژه ای برخوردار هستند، اما ما در این دیدار توانستیم  یکی از بازی های خوبمان را به نمایش بگذاریم و فرصت های زیادی برای گلزنی ایجاد کنیم.»


وی در ادامه افزود:« ما در این دیدار شایسته برد بودیم و جا دارد به خاطر روحیه جنگ طلبی بازیکنانم تشکر ویژه ای از همه آنها داشته باشم.»


این مربی پرتغالی همچنین در خصوص این گروه و شرایطش بیان کرد: « گروه چهارم این رقابت ها بسیار گروه سختی است و در حال حاضر همه تیم ها از شانس مشابهی برای صعود از گروه برخوردارند و ما از اینکه در حال حاضر این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم خوشحالیم. هدف ما صعود از این گروه به مرحله بعدی است. »


سرمربی السد در ادامه با اشاره به شایستگی بازیکنانش گفت: « درواقع برنده این بازی فقط بازیکنانم هستند چرا که تا ثانیه های آخر به برد خودشان در مقابل حریف ایرانی اطمینان داشتند و این گل حاصل این اعتماد به نفس بی نظیر این تیم است.»


او در خصوص حمایت هواداران قطری از این تیم گفت:« پیام من به همه هواداران السد این است که آنها همچنان به حمایتشان از تیم السد چه در لیگ و چه در آسیا ادامه دهند. ما تا امشب خوشحال خواهیم بود ولی فردا صبح  برای تمرین برای یک بازی حساس و مهم  باید خودمان را آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها