کد خبر : 1598442 | 21 اسفند 1397 ساعت 23:22 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات داوری را مجددا از AFC پیگیری می کنیم

عرب: مقابل تیم ملی قطر سزاوارانه بازی کردیم

همان پرسپولیس همیشگی بودیم به برانکو و شاگردانش دست مریزاد می گویم.

عرب: مقابل تیم ملی قطر سزاوارانه بازی کردیم

به گزارش ورزش سه، شکست پرسپولیس در وقت های تلف شده مقابل السد قطر آب سردی بود روی سر بازیکنان برانکو ایوانکوویچ. پرسپولیسی ها در دیداری که عملا مقابل تیم ملی قطر قرار گرفته بودند، توانستند یک بازی روبه جلو و روان از خود به نمایش بگذارند اما فکر همه جا را کرده بودند جز کمک داور که گل صددرصد آفساید را گرفت تا با این شکست پرسپولیس به قعر جدول سقوط کند. 


ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به گل آفسایدی که پرسپولیس دریافت کرد خبر از شکایت رسمی باشگاه به AFC و فیفا داد: «بازی قبل مقابل پاختاکور گل اشتباه حریف را داور پذیرفت و پس از آنکه ما به AFC شکایت کردیم آنها 48 ساعت بعد پاسخ دادند از این پس بیشتر مراقبت می کنند اما چیزی که ما دیدیم این بود که AFC نه تنها مراقبت نکرد بلکه ما دوباره از ناحیه داوری ضربه خوردیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم مجددا اشتباهات داوری را از AFC پیگیری می کنیم و امیدوارم فدراسیون فوتبال در این مسیر همراه ما باشد و از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کند.» 


عرب همچنین درخصوص بازی گفت: «پرسپولیس عالی بود و من از بچه ها و کادرفنی راضی هستم چون تا آخرین لحظات بازی زحمت خودشان را کشیدند. فکر می کنم هواداران هم از شیوه بازی پرسپولیس راضی بودند و همان پرسپولیس همیشگی بودند.» 


سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: «خوشحالم که بازیکنان تمام تلاش خودشان را در این بازی گذاشتند و شما دیدید ما عملا مقابل تیم ملی قطر بازی کردیم و بازیکنان سزاوارانه کارشان را انجام دادند و به آنها دست مریزاد می گویم. فقط 30 ثانیه کم آوردیم. همان طور که در این دیدار قطری ها تا دقیقه 94 حتی یک پاس اشتباه هم نداشتند و یک بازی روان از خود به نمایش گذاشتند. خوشحالم که پرسپولیس به مانند فصل گذشته درخشان ظاهر شد و باید به آینده این تیم و کادرفنی امیدوار باشیم. ما اگر این دیدار را با مساوی به پایان می رساندیم انگار به یک برد شیرین دست پیدا کرده بودیم اما ناامید نیستیم و برای موفقیت و دوباره شاد کردن دل هواداران تلاش می کنیم.»

دیدگاه‌ها