کد خبر : 1598468 | 22 اسفند 1397 ساعت 02:40 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: می خواستیم در دیدار رفت اینطور بازی کنیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی، اعلام کرد انتظار داشت تیمش در دیدار رفت به چنین نتیجه ای برسد.

آلگری: می خواستیم در دیدار رفت اینطور بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری در دیدار رفت با دو گل مغلوب اتلتیکو مادرید شدند و کارشان برای صعود به مرحله بعد بسیار دشوار شد اما در دیدار امشب با سه گل کریس رونالدو به پیروزی رسیدند و با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شدند.

آلگری به خبرنگاران گفت:" بچه ها بازی فوق العاده ای ارائه دادند. آنها تکنیک، دقت و توان هجومی لازم را داشتند و این چیزی بود که ما برای بازی رفت برنامه ریزی کرده بودیم اما من در این مورد فکر کردم و تغییراتی ایجاد کردم. ما در بازی رفت به اندازه کافی بازی را باز نکرده بودیم.

همه بازیکنان خیلی منتظر این بازی بودند؛ این احتمال وجود داشت که یک بازی نمایشی عصبی داشته باشیم اما به بچه ها گفتم که آرامش داشته باشند و توازن شان را حفظ کنند؛ در غیر این صورت با خطر زیادی مواجه می شویم.

 

 

1390115

 

من می خواستم که این عملکرد را در دیدار رفت داشته باشیم. بازیکنان متفاوتی انتخاب کردم و این با آن ویژگی ها، دشوارتر بود. ما خیلی کند حرکت می کردیم و به اندازه کافی رو به جلو حرکت نمی کردیم و بازی خوانی مان به اندازه کافی خوب نبود.

این نتیجه برای هواداران، باشگاه و خود بازیکنان بسیار رضایت بخش است. بازیکنان می دانند که تیم فوق العاده ای هستند. ما باید روی سری آ تمرکز کنیم. باید امتیازات لازم را کسب کنیم تا از خط پایان عبور کنیم و سپس به چمپیونزلیگ فکر کنیم."

بعد از پیروزی یووه، جانلوئیجی بوفون با نوشتن پیامی در اینستاگرامش، صعود تیم سابقش را تبریک گفت. آلگری در این مورد گفت:" از جیجی متشکریم. او در یووه تاریخ سازی کرده است. ما هم بازی پاری سن ژرمن را تماشا کردیم و از اینکه اوضاع به آن شکل پیش رفت، ناراحت شدیم اما ما تلاش می کنیم تا پایان راه برویم و به فینال مادرید برویم و آنگاه او می تواند با ما بیاید."

دیدگاه‌ها