کد خبر : 1598534 | 22 اسفند 1397 ساعت 12:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

در رقابت نزدیک با باران چشمه؛

گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه شد

گودرزی با کسب 26 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون سه گانه انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه از ساعت 10 امروز به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد. باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.


برای ریاست فدراسیون سه گانه، 16 کاندیدا به نام‌های سیداصغر آزوره، فاطمه ابوالقاسمی، امین احمدی، بابک امیری‌نژاد، مهرعلی باران چشمه، علی‌اکبر حسن پور حیدری، فروزان زاهدمنش، بهمن صفری مرمتی، ایرج عرب، منوچهر عزیزی، عبدالرحمن قاسمی نافچی، مهدی گودرزی، مهدی مبینی، مسعود محمدی جوزدانی، سیدرضا میرابوطالبی و غلامرضا نباتچیان تایید شده بودند که آزوره، احمدی، امیری‌نژاد و میرابوطالب انصراف دادند و 7 نفر نیز با عدم حضورشان در مجمع انصرافشان را اعلام کردند تا رقابت بین 5 کاندیدای باقی‌مانده ادامه پیدا کند.


در نهایت گودرزی با 13 رای و باران چشمه با 9 رای به دور رفتند. حیدری و مبینی هر کدام 7 رای به دست آوردند و عزیزی نیز 5 رای کسب کرد. از 42 رای ماخوذه یک رای باطله نیز در دور اول اخذ شد.
در پایان این مرحله از انتخابات حسن‌پور حیدری و عزیزی از اعضا خواستند نفراتی که به آنها رای داده‌اند، در مرحله نهایی به باران چشمه رای دهند.


در پایان رای‌گیری دور دوم گودرزی با 26 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. باران چشمه نیز 16 رای از 42 رای مأخوذه را کسب کرد.


فدراسیون سه گانه تصور محمدعلی صبور اداره می شد که او به دلیل بازنشستگی چند ماه قبل از سمت خود کنار رفت. حالا مهدی گودرزی برای ۴ سال آینده اداره این فدراسیون را در دست گرفت.

 

1390217

 

 

 

 

دیدگاه‌ها