کد خبر : 1598537 | 22 اسفند 1397 ساعت 12:31 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با ماشین سازی 6 امتیازی است

پورامینی: تارتار غافلگیرم کرد، همیشه به او مدیونم

هافبک تدافعی پارس جنوبی جم از هواداران تیمش خواست روز جمعه به ورزشگاه بروند تا بتوانند بازی خوبی مقابل ماشین سازی انجام دهند.

پورامینی: تارتار غافلگیرم کرد، همیشه به او مدیونم

حسین پورامینی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی جم قبل از دیدار با ماشین سازی عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. ما در بازی های گذشته با وجود اینکه عملکرد خوبی داشتیم اما به حقمان نرسیدیم. مقابل سپاهان می توانستیم بازنده نباشیم و در مصاف با سایپا، نفت مسجدسلیمان و فولاد هم می شد برنده از زمین خارج شویم. متاسفانه شانس با ما یار نبود اما فرصت برای جبران هست و انشاالله در بازی های آینده هواداران خوبمان را خوشحال می کنیم.


وی درباره دیدار با ماشین سازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر تاکید کرد: بازی با ماشین سازی دیدار سختی است. این تیم بازی های خوبی انجام می دهد اما با توجه به شرایط جدول رده بندی مسابقه جمعه یک بازی 6 امتیازی برای ما است. باید هرطور شده این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم تا رتبه ششم خود را حفظ کنیم و البته پایان خوبی در سال 97 برایمان رقم بخورد. انگیزه زیادی برای برد مقابل ماشین سازی داریم و امیدوارم به هدفی که داریم برسیم.


هافبک دفاعی پارس جنوبی درباره اینکه مهدی تارتار او را یکی از 3 بازیکن مد نظرش در انتخاب مرد سال 97 در برنامه نود انتخاب کرده، گفت: از آقامهدی خیلی ممنونم. من 3 سال است که شاگرد ایشان هستم و واقعا با این انتخاب مرا غافلگیر کرد. من همیشه سعی کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم و خوشحالم که آقای تارتار تا اینجای کار از من راضی بوده اند. در این 3 سالی که با ایشان کار کردم خیلی به من کمک کرد که توانایی های فنی ام بالاتر برود و واقعا از او ممنونم. همیشه خودم را مدیون آقامهدی می دانم.


پورامینی در پایان افزود: از هواداران خوبمان می خواهم روز جمعه به ورزشگاه تختی جم بیایند. ما به حمایت آنها در بازی روز جمعه نیاز داریم تا بتوانیم به پشتوانه آنها 3 امتیاز را بگیریم و با خوشی سال را به پایان ببریم. انشاالله روز جمعه شاهد پر شدن ورزشگاه جم باشیم و با روحیه خوب مقابل ماشین سازی قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها