کد خبر : 1598623 | 22 اسفند 1397 ساعت 19:01 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

با استعفای مالک؛ همه باشگاه روی هوا!

وضعیت انزلی‌چی‌ها در حالت اضطرار

این روزها اخبار خوشی از باشگاه ملوان شنیده نمی شود و یکی از پس از دیگری، ارکان این باشگاه عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشیدند.

وضعیت انزلی‌چی‌ها در حالت اضطرار

به گزارش "ورزش سه"، پول اسم  رمز همه مشکلات ملوان در روزهای پایان سال است. ملوانان که از ابتدای لیگ کار خود را چه در مبلغ قراردادها  و چه در درصد دریافتی ها با ریاضت اقتصادی پیش می بردند این روزها در بدترین شرایط سال های اخیر خود به سر می برند. امروز برای دومین روز متوالی تمرین این تیم برگزار نشد تا همگی متوجه عمق فاجعه شویم.


در حالی که پیش از این نیز سرمربی ملوانان در مصاحبه ای اعلام کرده بود که رسیدن درصدی از قراردادها پیش از نوروز، اهمیت ویژه ای برای بازیکنان ملوان دارد این اتفاق تاکنون نیفتاد تا همه اعضای حاضر در این تیم واکنش نشان دهند.


محمد احمدزاده و مازیار زارع، سرمربی و مربی ملوانان دو روز پیش از سمت خود در این تیم استعفا دادند. بازیکنان ملوان امروز برای دومین روز متوالی در تمرینات حضور پیدا نکردند تا جلسه تمرینی این تیم لغو شود.


میلاد رفیع نیا، مدیرعامل ملوانان روز گذشته از سمت خود استعفا داد و برادر وی یعنی محمد رفیع نیا نیز امروز به عنوان مالک باشگاه از ادامه حضور در این تیم منصرف شد.


با این حساب اوضاع بسیار عجیب و غریب و پیچیده ای بر این تیم حاکم شده و از آن بدتر اینکه کسی هم درباره ادامه فعالیت این تیم اظهارنظری نمی کند. این اتفاق ناگوار مبنی بر به هم ریختن ملوانان نه فقط در تیم مردان که در تیم زنان هم قطعا تاثیرگذار خواهد بود و به همین دلیل شرایط شاگردان مریم ایراندوست نیز به مانند بازیکنان محمد احمدزاده به هم خواهد ریخت.

دیدگاه‌ها