کد خبر : 1598624 | 22 اسفند 1397 ساعت 19:02 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان زوج جدید کومان در مرکز خط میانی

در آخرین دیدار طلایی پوشان مانند دیدار برابر سپیدرود این محسن مسلمان بود که خود را به ترکیب اصلی رساند.

مسلمان زوج جدید کومان در مرکز خط میانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در شرایطی با یک گل به سود شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت که سرمربی طلایی پوشان پس از شکست در دیدار برابر تراکتورسازی تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کرده بود.


معمولا طی بازی های این فصل امیرقلعه نویی از سجاد شهباززاده یا محمد کریمی جوان به عنوان زوج ولادیمیر کومان در ترکیب اصلی تیمش بهره برده ولی در دیدار برابر سپیدرود این رویه را تغییر داد و پس از شکست مقابل تراکتورسازی برای دومین مرتبه از مسلمان در ترکیب 11 نفره بهره برد.


حضور مسلمان در مرکز خط میانی می تواند خلاقیت بیشتری به این منطقه از زمین بدهد و به خصوص  در دیدارهایی که امیرقلعه نویی با روشی هجومی تیمش را راهی میدان می کند، حضور کومان و مسلمان می تواند فراهم کننده موقعیت های بیشتری برای تیم شود.


مسلمان در پنجره زمستانی و به عنوان مهم ترین خرید سپاهان از تیم همشهری یعنی ذوب آهن راهی نقش جهان شده و تاکنون هر دو بازی خود را در ورزشگاه خانگی تجربه کرده است.
سپاهان روز جمعه و در یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و دوم به مصاف شاگردان افشین قطبی می رود؛ دیداری که افتتاحیه ورزشگاه فولاد آره نا هم به شمار می رود.


امیرقلعه نویی در این دیدار به احتمال فراوان کمی احتیاط را چاشنی کار خود خواهد کرد ولی در صورتی که بخواهد در زمین یکنواخت ورزشگاه جدید فولادی ها با روشی تهاجمی بازی کند، بار دیگر شاهد زوج کومان- مسلمان در میانه میدان خواهیم بود؛ زوجی که با توجه به توانایی هایی که دارند، می توانند با حمایتی که توسط کیانی از آنها می شود، طراوات ویژه ای به بازی طلایی پوشان ببخشند.

دیدگاه‌ها