کد خبر : 1598753 | 23 اسفند 1397 ساعت 11:48 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان الهلال سه هفته دور از میدان

کارلوس ادواردو به بازی استقلال می رسد؟

کاپیتان اول قهرمان عربستان در حاشیه بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با اتفاق تلخی روبرو و حداقل برای سه هفته از میادین دور شد.

به گزارش "ورزش سه"، شیرینی برد حیثیتی برابر الدحیل قطر با مصدومیت شدید کارلوس ادواردو برای سران و طرفداران الهلال تلخ شد چون ممکن است کاپیتان اول خود را به مدت 3 تا 5 هفته در اختیار نداشته باشند.


ستاره برزیلی به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان الهلال در نمایش درخشان قهرمان عربستان مقابل حریف قطری بود اما در دقایق پایانی با آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه کشاله مواجه و زمین را لنگان لنگان ترک کرد. درفاصله 48 ساعت از این بازی رسانه های سعودی مدعی شدند کادرپزشکی آزمایشات دقیقی روی پای کاپیتان برزیلی انجام و حداقل سه تا 5 هفته دوری برای ادواردو پیش بینی کردند.


به نوشته اسپوت کا اس آ عربستان، با این مصدومیت ادواردو دو تا سه بازی مهم الهلال در لیگ عربستان، جام بن زاید اتحادیه عرب همین طور لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد که این بازی ها مقابل النصر در دربی ریاض، الاهلی در نیمه نهایی جام بن زاید و استقلال ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود گرچه کادرپزشکی باشگاه در تلاش است تا کاپیتان خود را به بازی با استقلال در روز 14 فروردین ماه برسد.

 

1390521

 

 

دیدگاه‌ها