کد خبر : 1598755 | 23 اسفند 1397 ساعت 11:52 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین صحنه های هفته دوم ACL از نگاه AFC

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار چهارتصویر مدعی شد روز دوم ACL با صحنه های دراماتیک در عین حال پر از شادی و غم به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مناطق شرق و غرب قاره در حالی به پایان رسید که بازی های بزرگ این روز با اتفاقات دراماتیک بسیار زیادی روبرو بود. رویارویی بسیاری از تیم های مدعی با جنبه حیثیتی و انتقامی باعث شد تا با روئیدن هر گل و تغییر نتیجه تصاویر به یادماندنی توسط دوربین ها ثبت شود.


صفحه رسمی ACL در واکنش به صحنه های ثبت شده در روز دوم لیگ قهرمانان چهار تصویر از بازی های مهم شرق و غرب قاره را به عنوان بهترین صحنه ها منتشر کرد که یکی از این تصاویر به شادی بازیکنان السد بعد از برد دقیقه نودی برابر پرسپولیس ایران بود. زعیم با گل آفساید و جنجالی بونجاح در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده نبرد دراماتیک حمد بن خلیفه را به سود خود خاتمه داد تا بازیکنانش این گونه به شادی بپردازند.


از دیگر صحنه های جالب هفته دوم از دید AFC می توان به شادی گل کارلوس ادواردو برزیلی مقابل هواداران الهلال بعد از گلزنی به الدحیل اشاره کرد. این بازی از آن جهت مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داشت که نبرد قهرمانان دو دشمن عرب این روزهای حاشیه خلیج فارس بود. جدال شاندونگ با کاشیما آنتلرز مدافع عنوان قهرمانی که با درخشش مهاجمان برزیلی و ایتالیایی به تساوی رسید نیز در بین صحنه های جالب هفته قرار داشت.

 

1390522

 

1390523

 

1390524

 

1390525

دیدگاه‌ها