کد خبر : 1599022 | 24 اسفند 1397 ساعت 16:16 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ندود: نگران محروم شدن رونالدو نیستیم

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس، تاکید کرد نگران محرومیت احتمالی کریس رونالدو از دیدار برابر آژاکس در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیست.

ندود: نگران محروم شدن رونالدو نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی با دو گل از اتلتیکو مادرید شکست خورده بود، در دیدار برگشت با درخشش رونالدو و سه گل او به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

اما صحنه جنجالی این دیدار پس از گل سوم یووه رقم خورد؛ زمانی که رونالدو با تکرار شادی گل جنجالی دیگو سیمئونه در دیدار رفت، حاشیه ساز شد. گفته می شود ستاره پرتغالی ممکن است به خاطر این حرکت محروم شود اما ندود اعلام کرد یوونتوسی ها نگران این موضوع نیستند.

او که بعد از مشخص شدن قرعه یووه در مرحله یک چهارم نهایی و روبرو شدن با آژاکس با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت:" من از قرعه، نه راضی هستم و نه ناراضی. دو دیدار زیبا خواهد بود.من واقعا بازی آژاکس مقابل رئال مادرید را دوست داشتم؛ بنابراین باید خیلی مراقب باشیم.

 

1390165

 

کریس رونالدو؟ همه بازیکنان ما فرصت دو بازی بیشتر در چمپیونزلیگ پیدا کردند. ما باید با آنها با شور و اشتیاق زیاد روبرو شویم.

من نگران محرومیت رونالدو نیستم. آن ژستی بود که مربوط به داخل زمین بود. او بعد از اینکه در دیدار رفت در مادرید و همین طور در ورزشگاه خودمان توسط هواداران آنها با توهین های زیادی روبرو شد، خودش را تخلیه کرد. فکر نمی کنم او محروم شود."

در چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد آینده آلگری در یووه مطرح شد. ندود در این مورد گفت:" ما گامی که هر سال باید برداریم را برداشتیم.

رئیس با سرمربی دیدار کرد و تصمیم گیری را به ژوئن موکول کردند. ما از آلگری راضی هستیم. کاری که انجام داد، استثنایی بود. تیم او با 18 امتیاز برتری در صدر جدول است و در چمپیونزلیگ نیز حضور دارد. ما جایی هستیم که می خواهیم."

دیدگاه‌ها